Digitalizálná a papírkatalógusokat a Carrefour
Véget vet a papíralapú katalógusok terjesztésének a Carrefour. A retailer Párizsban és Lyonban vezeti be először a digitális termékújságokat.
A Carrefour június óta kísérletezett azzal, hogy megszabadul a papírkatalógusoktól. A következő két hónap során a vásárlók választhatnak, hogy sms-ben, emailben vagy WhatsAppon szeretnék-e megkapni a digitális termékújságot.
A katalógusok YouTube-on és Facebookon is elérhetők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hatalmas sikerrel zárult a Perwoll fenntartható divat napja
A vintage kincsektől, a legvadabb összeállításokig, a Fenntartható Divat napján…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Környezetkímélőbb lesz az Auchan házhoz szállítása
Az Auchan 2016 óta van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >MPL – Nem bánjuk, hogy elérhető, mégsem feltétlenül választjuk
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési…
Tovább olvasom >