Digitalizálná a papírkatalógusokat a Carrefour
Véget vet a papíralapú katalógusok terjesztésének a Carrefour. A retailer Párizsban és Lyonban vezeti be először a digitális termékújságokat.

Többé nem lapozgatják: klikkelnek
A Carrefour június óta kísérletezett azzal, hogy megszabadul a papírkatalógusoktól. A következő két hónap során a vásárlók választhatnak, hogy sms-ben, emailben vagy WhatsAppon szeretnék-e megkapni a digitális termékújságot.
A katalógusok YouTube-on és Facebookon is elérhetők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 15 tonna hulladékot gyűjtöttek össze a Felső-Tiszai PET Kupa résztvevői
Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai…
Tovább olvasom >Megynitja kapuit a Baromfi Világkongresszus Párizsban
Ma nyitja kapuit a párizsi Baromfi Világkongresszus, melyre a személyes…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa fenntartható távfűtési projektet indít Ausztriában
Az ausztriai Nettingsdorfban található Smurfit Kappa papírgyár egy fenntartható távfűtési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drasztikus lépésekkel spórolnak a kiskereskedelmi láncok
Az egyre növekvő energiaárak nem várt lépéseket eredményeznek. Néhány európai…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: az őszi munkákat már az új szabályok mentén érdemes tervezni
Már az idei ősztől új szabályok mentén, az erősödő uniós…
Tovább olvasom >Így lesznek finomabbak a halételeink: őshonos magyar halfajok tenyésztését tökéletesítették
Három őshonos magyar halfajta, a ponty, a süllő és a harcsa…
Tovább olvasom >