Digitalizálná a papírkatalógusokat a Carrefour
Véget vet a papíralapú katalógusok terjesztésének a Carrefour. A retailer Párizsban és Lyonban vezeti be először a digitális termékújságokat.
![carrefour logo](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/03/carrefour-logo-300x250.jpg)
Többé nem lapozgatják: klikkelnek
A Carrefour június óta kísérletezett azzal, hogy megszabadul a papírkatalógusoktól. A következő két hónap során a vásárlók választhatnak, hogy sms-ben, emailben vagy WhatsAppon szeretnék-e megkapni a digitális termékújságot.
A katalógusok YouTube-on és Facebookon is elérhetők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >