Digitalizálná a papírkatalógusokat a Carrefour
Véget vet a papíralapú katalógusok terjesztésének a Carrefour. A retailer Párizsban és Lyonban vezeti be először a digitális termékújságokat.

Többé nem lapozgatják: klikkelnek
A Carrefour június óta kísérletezett azzal, hogy megszabadul a papírkatalógusoktól. A következő két hónap során a vásárlók választhatnak, hogy sms-ben, emailben vagy WhatsAppon szeretnék-e megkapni a digitális termékújságot.
A katalógusok YouTube-on és Facebookon is elérhetők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >