Digitalizálná a papírkatalógusokat a Carrefour
Véget vet a papíralapú katalógusok terjesztésének a Carrefour. A retailer Párizsban és Lyonban vezeti be először a digitális termékújságokat.

Többé nem lapozgatják: klikkelnek
A Carrefour június óta kísérletezett azzal, hogy megszabadul a papírkatalógusoktól. A következő két hónap során a vásárlók választhatnak, hogy sms-ben, emailben vagy WhatsAppon szeretnék-e megkapni a digitális termékújságot.
A katalógusok YouTube-on és Facebookon is elérhetők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Mars újabb 1,9%-os abszolút üvegházhatású gázkibocsátás csökkentést ért el
A Mars Incorporated közzétette a 2024-es Fenntarthatóság Egy Generáció Alatt…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Képzők képzése: a Soproni Egyetemen indult el a földmegfigyelés új korszaka
Az Európai Űrügynökség (ESA) támogatásával zajló egyedülálló program kezdődött meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >