Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet.
Bata István ügyvezető tulajdonos és Péczely-Tóth Ágnes kereskedelmi és marketingvezető fogadta a részttvevőket. Pazar vendéglátással és a nemzetközi és hazai digitális marketingtapasztalatokat, trendeket, kezdeményezéseket összegző előadással készültek. Végül a kulisszatitkokba is betekintést engedő, még fejlesztés alatt álló eszközök és megoldások kipróbálására is sor kerülhetett.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.//
Kapcsolódó cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >