Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet.
Bata István ügyvezető tulajdonos és Péczely-Tóth Ágnes kereskedelmi és marketingvezető fogadta a részttvevőket. Pazar vendéglátással és a nemzetközi és hazai digitális marketingtapasztalatokat, trendeket, kezdeményezéseket összegző előadással készültek. Végül a kulisszatitkokba is betekintést engedő, még fejlesztés alatt álló eszközök és megoldások kipróbálására is sor kerülhetett.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.//
Kapcsolódó cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >