Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet.
Bata István ügyvezető tulajdonos és Péczely-Tóth Ágnes kereskedelmi és marketingvezető fogadta a részttvevőket. Pazar vendéglátással és a nemzetközi és hazai digitális marketingtapasztalatokat, trendeket, kezdeményezéseket összegző előadással készültek. Végül a kulisszatitkokba is betekintést engedő, még fejlesztés alatt álló eszközök és megoldások kipróbálására is sor kerülhetett.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.//
Kapcsolódó cikkeink
Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >Nagy Miklós: „Túl gyors tempót diktál az EPR-rendszer”
A kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) 2023-as bevezetésével az iparági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nacsa Lőrinc: turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon
Turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon, amihez a vallási turizmus…
Tovább olvasom >Nagy István: a rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett lépés
A rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett fontos lépés –…
Tovább olvasom >A Market Csoport építi a HAVI Logistics Kft. új logisztikai központját
Új, korszerű elosztó központ létrehozásával reagál ügyfelei növekvő igényeire a…
Tovább olvasom >