Digitális vízjelet tesztel a Mondelēz
A Mondelēz bejelentette, hogy hamarosan megkezdi digitális vízjel-technológiájának tesztelését annak érdekében, hogy biztosítsa az EU-ban a magas minőségű csomagolóanyagok szétválogathatóságát és újrahasznosítását.
A cég az AIM-mel – Európai Brand Szövetség – és más európai cégekkel és szervezetekkel lépett partnerségre, hogy tesztelje a technológiát.
Az együttműködés része a Mondeléz globális stratégiájának, amely szerint 2025-re eléri a nettó zéró hulladéktermelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Újra gyártják az Oreót a frontvonal mellett
A Mondelez International bejelentette, hogy újraindítja az Oreo kekszek gyártását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >