Digitális vízjelet tesztel a Mondelēz
A Mondelēz bejelentette, hogy hamarosan megkezdi digitális vízjel-technológiájának tesztelését annak érdekében, hogy biztosítsa az EU-ban a magas minőségű csomagolóanyagok szétválogathatóságát és újrahasznosítását.

Nem akarnak több hulladékot
A cég az AIM-mel – Európai Brand Szövetség – és más európai cégekkel és szervezetekkel lépett partnerségre, hogy tesztelje a technológiát.
Az együttműködés része a Mondeléz globális stratégiájának, amely szerint 2025-re eléri a nettó zéró hulladéktermelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >A Milka csokoládék kisebbek lesznek a kakaó drágulása miatt
A csokoládék gyártásában világszerte érezhető változások zajlanak, mivel a kakaó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >