Digitális integráció ausztrál módra

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 05. 14. 11:14

A POPAI és Shop! tagszervezetek figyelnek egymásra, mind az öt kontinensen. Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt a náluk is egyre jellemzőbb fizikai bolti megvalósítások digitális kiterjesztésről.

Digit display Xbox

A Shop! ANZ (Ausztrália és Új Zéland) szervezete már március 25-én személyes rendezésű Awards Gálavacsorára hívta a tagvállalatokat, a verseny nevezőit és az érdeklődőket. A nevezők között sosem látott mértékben voltak azok a pályamunkák, amelyek a fizikai kereskedelmi környezetbe integrált digitális technológiát vonultatták fel, kategóriától és márkától függetlenül.


Tagadhatatlan a digitális hatás

A digitalizáció óriási hatással van a kereskedelem mindennapjaira Ausztráliában is. Az eladóterekben megtalálható POP eszközök is egyre inkább kapcsolódnak valamilyen digitális vagy online marketing aktivációhoz. A változó fogyasztói és vásárlói attitűdök miatt a mobil és a közösségi média felületek növekvő jelentőséggel bírnak már a stratégia alkotás fázisában is.

Spark virtuális telekom szaküzlet

A Covid-19 járvány közepette új vásárlási módot indítottak el Új-Zélandban. Mindössze 8 rövid hét alatt egy 100% -ban távolról dolgozó csapat hozta létre Új-Zéland első 3D online virtuális Spark áruházát az ország vezető távközlési üzletága megbízásából.

Digit display Spark

A Spark Virtual Store integrált csúcstechnológiát a lezárt fizikai kiskereskedelmi üzletek szolgáltatásait hozta el a vásárlók számára.  Egy olyan piacon, amelynek a fizikai kiskereskedelmi korlátozások ellenére is szüksége volt a kereskedelem ösztönzésére, az új, innovatív megoldás sikert és bevételt generált.

A projekt a 3D építészeti modellezési technikákat ötvözte az új interaktív tervezéssel, hogy magával ragadó és intuitív legyen. Az áruház a vásárló fizikai útját követi az üzletbe való belépés pillanatától.

A projekt minden szempontból sikeres volt, felülmúlta a webhely forgalmával, az értékesítés átalakításával és a terméktudatossággal kapcsolatos várakozásokat, ennek eredményeként a 3D Virtual Store immár a Spark állandó e-kereskedelmi csatornája. Következő lépésként a fogyasztók után már az üzleti vállalkozások részére szóló megoldást fejlesztik.

Revlon forgódisplay virtuális tükörrel

A Revlon Super Lustrous rúzs forgódisplay az egyik legkülönlegesebb kiskereskedelmi megjelenés volt 2020-ban Ausztráliában. A hagyományos kiskereskedelmi display és az integrált AR-technológia kombinációja, amely úttörő az ausztráliai és új-zélandi üzletekben.

Digit display Revlon

A “Virtuális tükör” alkalmazás higiéniai lehetőség a vevők számára a jelenlegi COVID környezetben, és javította a Super Lustrous termékcsalád vásárolhatóságát. A vásárlók a hagyományos, fizikai terméktesztelés nélkül azonosíthatják ajkukon a legjobb 54 árnyalatot.

A “Virtual Mirror” alkalmazás a kiskereskedelmi displayek új generációjának integrált eszköze, amely megfelel a hagyományos és a jövőbeli vásárlói igényeknek is.

Kapcsolódó cikkeink