Digitális integráció ausztrál módra
A POPAI és Shop! tagszervezetek figyelnek egymásra, mind az öt kontinensen. Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt a náluk is egyre jellemzőbb fizikai bolti megvalósítások digitális kiterjesztésről.
A Shop! ANZ (Ausztrália és Új Zéland) szervezete már március 25-én személyes rendezésű Awards Gálavacsorára hívta a tagvállalatokat, a verseny nevezőit és az érdeklődőket. A nevezők között sosem látott mértékben voltak azok a pályamunkák, amelyek a fizikai kereskedelmi környezetbe integrált digitális technológiát vonultatták fel, kategóriától és márkától függetlenül.
Tagadhatatlan a digitális hatás
A digitalizáció óriási hatással van a kereskedelem mindennapjaira Ausztráliában is. Az eladóterekben megtalálható POP eszközök is egyre inkább kapcsolódnak valamilyen digitális vagy online marketing aktivációhoz. A változó fogyasztói és vásárlói attitűdök miatt a mobil és a közösségi média felületek növekvő jelentőséggel bírnak már a stratégia alkotás fázisában is.
Spark virtuális telekom szaküzlet
A Covid-19 járvány közepette új vásárlási módot indítottak el Új-Zélandban. Mindössze 8 rövid hét alatt egy 100% -ban távolról dolgozó csapat hozta létre Új-Zéland első 3D online virtuális Spark áruházát az ország vezető távközlési üzletága megbízásából.
A Spark Virtual Store integrált csúcstechnológiát a lezárt fizikai kiskereskedelmi üzletek szolgáltatásait hozta el a vásárlók számára. Egy olyan piacon, amelynek a fizikai kiskereskedelmi korlátozások ellenére is szüksége volt a kereskedelem ösztönzésére, az új, innovatív megoldás sikert és bevételt generált.
A projekt a 3D építészeti modellezési technikákat ötvözte az új interaktív tervezéssel, hogy magával ragadó és intuitív legyen. Az áruház a vásárló fizikai útját követi az üzletbe való belépés pillanatától.
A projekt minden szempontból sikeres volt, felülmúlta a webhely forgalmával, az értékesítés átalakításával és a terméktudatossággal kapcsolatos várakozásokat, ennek eredményeként a 3D Virtual Store immár a Spark állandó e-kereskedelmi csatornája. Következő lépésként a fogyasztók után már az üzleti vállalkozások részére szóló megoldást fejlesztik.
Revlon forgódisplay virtuális tükörrel
A Revlon Super Lustrous rúzs forgódisplay az egyik legkülönlegesebb kiskereskedelmi megjelenés volt 2020-ban Ausztráliában. A hagyományos kiskereskedelmi display és az integrált AR-technológia kombinációja, amely úttörő az ausztráliai és új-zélandi üzletekben.
A „Virtuális tükör” alkalmazás higiéniai lehetőség a vevők számára a jelenlegi COVID környezetben, és javította a Super Lustrous termékcsalád vásárolhatóságát. A vásárlók a hagyományos, fizikai terméktesztelés nélkül azonosíthatják ajkukon a legjobb 54 árnyalatot.
A „Virtual Mirror” alkalmazás a kiskereskedelmi displayek új generációjának integrált eszköze, amely megfelel a hagyományos és a jövőbeli vásárlói igényeknek is.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >