Digitális integráció ausztrál módra
A POPAI és Shop! tagszervezetek figyelnek egymásra, mind az öt kontinensen. Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt a náluk is egyre jellemzőbb fizikai bolti megvalósítások digitális kiterjesztésről.
A Shop! ANZ (Ausztrália és Új Zéland) szervezete már március 25-én személyes rendezésű Awards Gálavacsorára hívta a tagvállalatokat, a verseny nevezőit és az érdeklődőket. A nevezők között sosem látott mértékben voltak azok a pályamunkák, amelyek a fizikai kereskedelmi környezetbe integrált digitális technológiát vonultatták fel, kategóriától és márkától függetlenül.
Tagadhatatlan a digitális hatás
A digitalizáció óriási hatással van a kereskedelem mindennapjaira Ausztráliában is. Az eladóterekben megtalálható POP eszközök is egyre inkább kapcsolódnak valamilyen digitális vagy online marketing aktivációhoz. A változó fogyasztói és vásárlói attitűdök miatt a mobil és a közösségi média felületek növekvő jelentőséggel bírnak már a stratégia alkotás fázisában is.
Spark virtuális telekom szaküzlet
A Covid-19 járvány közepette új vásárlási módot indítottak el Új-Zélandban. Mindössze 8 rövid hét alatt egy 100% -ban távolról dolgozó csapat hozta létre Új-Zéland első 3D online virtuális Spark áruházát az ország vezető távközlési üzletága megbízásából.
A Spark Virtual Store integrált csúcstechnológiát a lezárt fizikai kiskereskedelmi üzletek szolgáltatásait hozta el a vásárlók számára. Egy olyan piacon, amelynek a fizikai kiskereskedelmi korlátozások ellenére is szüksége volt a kereskedelem ösztönzésére, az új, innovatív megoldás sikert és bevételt generált.
A projekt a 3D építészeti modellezési technikákat ötvözte az új interaktív tervezéssel, hogy magával ragadó és intuitív legyen. Az áruház a vásárló fizikai útját követi az üzletbe való belépés pillanatától.
A projekt minden szempontból sikeres volt, felülmúlta a webhely forgalmával, az értékesítés átalakításával és a terméktudatossággal kapcsolatos várakozásokat, ennek eredményeként a 3D Virtual Store immár a Spark állandó e-kereskedelmi csatornája. Következő lépésként a fogyasztók után már az üzleti vállalkozások részére szóló megoldást fejlesztik.
Revlon forgódisplay virtuális tükörrel
A Revlon Super Lustrous rúzs forgódisplay az egyik legkülönlegesebb kiskereskedelmi megjelenés volt 2020-ban Ausztráliában. A hagyományos kiskereskedelmi display és az integrált AR-technológia kombinációja, amely úttörő az ausztráliai és új-zélandi üzletekben.
A „Virtuális tükör” alkalmazás higiéniai lehetőség a vevők számára a jelenlegi COVID környezetben, és javította a Super Lustrous termékcsalád vásárolhatóságát. A vásárlók a hagyományos, fizikai terméktesztelés nélkül azonosíthatják ajkukon a legjobb 54 árnyalatot.
A „Virtual Mirror” alkalmazás a kiskereskedelmi displayek új generációjának integrált eszköze, amely megfelel a hagyományos és a jövőbeli vásárlói igényeknek is.
Kapcsolódó cikkeink
Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Többen dolgoznak a magyar agráriumban, mint a rendszerváltozáskor
Többen dolgoznak a magyar agráriumban, mint a rendszerváltozáskor – jelentette…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencián alapuló fejlesztést valósított meg az Adony Logisztikai Központ Kft.
Mesterséges intelligencián és szenzortechnológián alapuló fejlesztést valósított meg az Adony…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >