Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza a Forbes és a Google Digital Heroes listáján. A három közép-európai országban végzett felmérés alapján kiadott elismerést többek között az üzleti eredmények, teljesítménymérési adatok, valamint szakértők értékelése alapján ítélte meg a hazai barkácsáruházláncnak a magazin és az amerikai technológiai világcég.

A Praktiker.hu a magyar tulajdonú weboldalak között már tavaly is a hatodik legnagyobb forgalmat bonyolította
A barkácspiacon is egyértelmű trend, hogy folyamatosan bővül az e-kereskedelem aránya, így nem véletlen, hogy az elmúlt időszakban a legnagyobb online piaci szereplők közé ebből a szektorból is be tudott kerülni egy hazai webáruház. A Praktiker.hu a magyar tulajdonú weboldalak között már tavaly is a hatodik legnagyobb forgalmat bonyolította, a webshop pedig otthon, kert és kisállat kategóriában a legnagyobb márkaismertséggel rendelkezik. A magyar tulajdonban lévő barkácsáruház webshopját idén teljeskörűen megújították, és jelenleg is több mint 30 ezer termékkel és kéthetente frissülő online ajánlatokkal várják a vásárlókat.
A Praktiker webshopjának teljesítményét ezúttal egy rangos elismeréssel is jutalmazták, amikor a Forbes és a Google Digital Heroes listájának győztesei közé választották. Az üzleti magazin és a világszerte ismert technológiai óriás Magyarország mellett Csehországban és Szlovákiában térképezte fel a digitális hősöket. Elsőként shortlistet készítettek a jelentős online kereskedelmi tevékenységet végző vállalatokról, nyilvános adatok felhasználásával és neves e-kereskedelmi szakértők közreműködésével. Ezt követően különböző szempontok alapján állították össze a tíz nagy szereplőből és három „növekvőből” (rising star) álló listát. Az értékelési szempontok között szerepelt a tavalyi árbevétel, a növekedési ütem, valamint az elmúlt egyéves időszakban elért teljesítmény is. A fenti szempontok alapján a Praktikert is beválasztották a digitális hősök közé webáruház kategóriában, elismerve a 2016 óta magyar tulajdonban működő barkácsáruház kiemelkedő online teljesítményét.
Sommer Ádám, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója elmondta: büszkék az elismerésre és arra is, hogy megújult webáruházukat a visszajelzések alapján a vásárlók akár mobiltelefonról is gyorsan és könnyen használhatónak tartják. A meghatározó piaci pozícióval rendelkező barkácsáruház webshopjában idén többek között megújultak a személyre szabott ajánlatok, egyszerűsödött a vásárlási folyamat, gyors és egyszerű a keresési felület, továbbá teljesen átláthatóvá vált a rendelés utáni várható szállítási idő is. Újdonság, hogy azok, akik a fizikai átvételt részesítik előnyben, áruházi átvétel esetén mindössze 4 órán belül kezükben tarthatják a kiválasztott terméket. Ha pedig a házhozszállítás a választott opció, akkor a vásárlók akár 1-3 munkanapon belül otthonukban fogadhatják a csomagot, több szállítási opcióval.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Mindentbelehely: új közösségi tér született Budapest szívében a Praktiker támogatásával
Május 10-én adták át a „Mindentbelehely” nevű közösségi teret Budapesten,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >