Digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE Németországban
Az izraeli Catch technológiai vállalattal együttműködve digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE digitális kutatás-fejlesztés részlege Kölnben az elkövetkező négy hónapban.
A bevásárlókocsikon elhelyezett, vásárlók által intuitív módon működtethető tabletek igazi innovációt jelentenek. A mesterséges intelligenciára épülő technológia számtalan lehetőséget kínál: a személyes adatok közlése nélkül bevásárló-útvonalakat „megtanuló” Catch képes az adatok alapján adott vásárló útvonalát prognosztizálni és valós időben személyre szabott termékajánlásokat is adni. A tabletek hátoldalán található kamera segítségével vonalkódok, digitális, de papíralapú bevásárlólisták is beolvashatók, melyeket felismerve a Catch a vásárlókat a kívánt termék üzleten belüli lelőhelyére irányítja. Az ide vezető úton pedig a kívánt termék közelében található, és a vásárló érdeklődésére potenciálisan számot tartó leárazott, illetve akciós termékeket ajánl.
A Catch célja a bolti kiskereskedelemben egy olyan újfajta intuitív vásárlási élményt meghonosítani, amely időt takarít meg a vásárlóknak, kényelmes, és szemlyes igényeikhez igazodik.
– A Catch túllép a tipikus termékajánlatokon: a vásárlási élményt gondolja újra. AI-alapú platformunk személyre szabja a kiskereskedelmet azáltal, hogy az egyéni preferenciák figyelembevételével példátlan kényelmet és hatékonyságot teremt a vásárlási folyamatban – mondta el Shlomi Dayan, a Catch Retail INC vezérigazgatója.
REWE
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >