Digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE Németországban
Az izraeli Catch technológiai vállalattal együttműködve digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE digitális kutatás-fejlesztés részlege Kölnben az elkövetkező négy hónapban.
A bevásárlókocsikon elhelyezett, vásárlók által intuitív módon működtethető tabletek igazi innovációt jelentenek. A mesterséges intelligenciára épülő technológia számtalan lehetőséget kínál: a személyes adatok közlése nélkül bevásárló-útvonalakat „megtanuló” Catch képes az adatok alapján adott vásárló útvonalát prognosztizálni és valós időben személyre szabott termékajánlásokat is adni. A tabletek hátoldalán található kamera segítségével vonalkódok, digitális, de papíralapú bevásárlólisták is beolvashatók, melyeket felismerve a Catch a vásárlókat a kívánt termék üzleten belüli lelőhelyére irányítja. Az ide vezető úton pedig a kívánt termék közelében található, és a vásárló érdeklődésére potenciálisan számot tartó leárazott, illetve akciós termékeket ajánl.
A Catch célja a bolti kiskereskedelemben egy olyan újfajta intuitív vásárlási élményt meghonosítani, amely időt takarít meg a vásárlóknak, kényelmes, és szemlyes igényeikhez igazodik.
– A Catch túllép a tipikus termékajánlatokon: a vásárlási élményt gondolja újra. AI-alapú platformunk személyre szabja a kiskereskedelmet azáltal, hogy az egyéni preferenciák figyelembevételével példátlan kényelmet és hatékonyságot teremt a vásárlási folyamatban – mondta el Shlomi Dayan, a Catch Retail INC vezérigazgatója.
REWE
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >