Digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE Németországban
Az izraeli Catch technológiai vállalattal együttműködve digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE digitális kutatás-fejlesztés részlege Kölnben az elkövetkező négy hónapban.
A bevásárlókocsikon elhelyezett, vásárlók által intuitív módon működtethető tabletek igazi innovációt jelentenek. A mesterséges intelligenciára épülő technológia számtalan lehetőséget kínál: a személyes adatok közlése nélkül bevásárló-útvonalakat „megtanuló” Catch képes az adatok alapján adott vásárló útvonalát prognosztizálni és valós időben személyre szabott termékajánlásokat is adni. A tabletek hátoldalán található kamera segítségével vonalkódok, digitális, de papíralapú bevásárlólisták is beolvashatók, melyeket felismerve a Catch a vásárlókat a kívánt termék üzleten belüli lelőhelyére irányítja. Az ide vezető úton pedig a kívánt termék közelében található, és a vásárló érdeklődésére potenciálisan számot tartó leárazott, illetve akciós termékeket ajánl.
A Catch célja a bolti kiskereskedelemben egy olyan újfajta intuitív vásárlási élményt meghonosítani, amely időt takarít meg a vásárlóknak, kényelmes, és szemlyes igényeikhez igazodik.
– A Catch túllép a tipikus termékajánlatokon: a vásárlási élményt gondolja újra. AI-alapú platformunk személyre szabja a kiskereskedelmet azáltal, hogy az egyéni preferenciák figyelembevételével példátlan kényelmet és hatékonyságot teremt a vásárlási folyamatban – mondta el Shlomi Dayan, a Catch Retail INC vezérigazgatója.
REWE
Kapcsolódó cikkeink
A magyar cégek több mint kétötöde alkalmaz mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés
Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >Nagy hazai borravaló-körkép: így jattolnak a magyarok a vendéglátósok szerint
A vendéglátósok 75 százaléka számolt be arról, hogy a vendégektől…
Tovább olvasom >