Digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE Németországban
Az izraeli Catch technológiai vállalattal együttműködve digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE digitális kutatás-fejlesztés részlege Kölnben az elkövetkező négy hónapban.
A bevásárlókocsikon elhelyezett, vásárlók által intuitív módon működtethető tabletek igazi innovációt jelentenek. A mesterséges intelligenciára épülő technológia számtalan lehetőséget kínál: a személyes adatok közlése nélkül bevásárló-útvonalakat „megtanuló” Catch képes az adatok alapján adott vásárló útvonalát prognosztizálni és valós időben személyre szabott termékajánlásokat is adni. A tabletek hátoldalán található kamera segítségével vonalkódok, digitális, de papíralapú bevásárlólisták is beolvashatók, melyeket felismerve a Catch a vásárlókat a kívánt termék üzleten belüli lelőhelyére irányítja. Az ide vezető úton pedig a kívánt termék közelében található, és a vásárló érdeklődésére potenciálisan számot tartó leárazott, illetve akciós termékeket ajánl.
A Catch célja a bolti kiskereskedelemben egy olyan újfajta intuitív vásárlási élményt meghonosítani, amely időt takarít meg a vásárlóknak, kényelmes, és szemlyes igényeikhez igazodik.
– A Catch túllép a tipikus termékajánlatokon: a vásárlási élményt gondolja újra. AI-alapú platformunk személyre szabja a kiskereskedelmet azáltal, hogy az egyéni preferenciák figyelembevételével példátlan kényelmet és hatékonyságot teremt a vásárlási folyamatban – mondta el Shlomi Dayan, a Catch Retail INC vezérigazgatója.
REWE
Kapcsolódó cikkeink
AI a befektetések szolgálatában: új dimenziók a vagyonkezelésben
A K&H Alapkezelő, a KBC Csoport tagjaként már nyolc éve…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >