Diet Coke – egy évnyi üdítőt kaphatnak az ismeretlen hősök
A Diet Coke lehetővé teszi az eddig el nem ismert pandémiás hősök jutalmazását. Az amerikai nyereményjátékba bárki jelölhető, hogy az éves üdítőt és a minihűtőt megnyerje.
A „Drink it Up” (Hajtsd fel) 2020 kampány keretében futtatott promóció az USA-ban október 16-án tartott National Boss’s Day (Országos Főnöknap) apropóján a frontvonalban küzdő és a mindennapokban helytálló embereket, édesanyákat, tanárokat, vezéregyéniségeket helyezi előtérbe. A verseny nevezési szakasza november 16-ig tart, a nyerteseket decemberben hirdetik ki.
Szavazz anyára!
Az Egyesült Államokban is nőnek a COVID-19 megbetegedési adatok, ezért a Diet Coke úgy döntött, hogy segít a nehéz és fárasztó helyzetben. A nyereményjátékban hétköznapi embereket lehet jelölni, akikre a környezetük hősként, vezetőként tekint, akár azért mert az egészségügyben dolgoznak, vagy a családokban, tanulókban tartják a lelket.
Nem kell mást tenni, hogy az ilyen mindennapi főnököket benevezzék, csak a verseny honlapján beírni a nevüket, elérhetőségüket és egy rövid méltatást arról, amit tesznek. Erre a megközelítésre általában jól rezonálnak az emberek, amikor sokak fizikai elszigeteltségbe kerülnek és kiéheztek a közösségre.
A nagydíj nyerteseit decemberben jelentik be, ekkor derül ki, kik a szerencsések, akik egy minihűtővel és 2021-re teljes évnyi üdítővel lesznek gazdagabbak. Az elcsüggedt fogyasztóknak így adnak egy kis reményt, ami túlmutat a következő, borúsnak ígérkező téli hónapokon és a kiszámíthatatlan ünnepeken.
Idd, amit anya ad
A „Drink it Up” (Hajtsd fel) 2020 kampány még év elején, a világjárvány előtt kezdődött és már akkor az elfelejtett, el nem ismert embereket, főleg az édesanyákat támogatta ilyen témájú videókkal.
Bár az egészségügyi válsághelyzet miatt a Coca-Cola befagyasztotta marketing költéseit, ez a nyereményjáték jelzi, hogy mobil- és digitális fókusszal ismét nyitnak a negyedik negyedévben, az ünnepekre való tekintettel is.
A Marketing Dive értesülései szerint a vállalat átszervezéseket jelentett be az USA-ban, aminek keretében 17-ről 9-re csökkentette üzleti egységei számát. Terveikben szerepel még a több, mint 500 márkát felölelő portfólió jelentős, akár a felére csökkentése is, hogy a gyorsan változó, pandémiás piac elvárásainak megfeleljenek.
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Több mint 160 ezer blokkal játszottak a Tesco vásárlói a 60 millió forintot meghaladó nyereményekért
A Tesco február végén zárult nagyszabású nyereményjátékában hat hét alatt…
Tovább olvasom >Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >