Desszertet hozhatok?
A világ egyik legnagyobb, vendéglátóiparral foglalkozó piackutató cége, a Technomic novemberben közzétette az éttermi desszertek témájában világszinten végzett kutatásainak eredményét. A Dessert Global Menu Category Report a fogyasztói preferenciákat, az éttermi makrotrendeket, a desszertkategória trendjeit, a szezonális és ünnepi hatásokat, valamint a korlátozott idejű ajánlatok szerepét vizsgálta; itt néhány érdekes megállapítását idézzük.

A vendégek kétharmada rendelne desszertet az étteremben, ha az újdonság lenne számára
A legnépszerűbb éttermi desszert globálisan a fagylalt, nem kevéssel megelőzve a tortaféléket és lepényeket. A fogyasztók 66%-a világszerte gyakrabban rendelne desszertet az étteremben, ha találna olyan új lehetőségeket, amelyeket még nem próbál ki. 41%-uk szeretne több vegán vagy tejmentes desszertet látni az éttermi étlapokon (a kínai fogyasztóknál ez az arány 56%). 63% szívesen kér ebéd után a desszertet, ha tudja, hogy az ott, a helyszínen készül – ez a németek és az angolok 55%-ának fontos, a spanyoloknak és a franciáknak viszont 79, illetve 82%-ban. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >Kié a bizalom? – így változik a hazai influencerpiac
A magyar internetezők kétharmada rendszeresen fogyaszt influencertartalmakat, de egyre tudatosabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >