Desszertet hozhatok?
A világ egyik legnagyobb, vendéglátóiparral foglalkozó piackutató cége, a Technomic novemberben közzétette az éttermi desszertek témájában világszinten végzett kutatásainak eredményét. A Dessert Global Menu Category Report a fogyasztói preferenciákat, az éttermi makrotrendeket, a desszertkategória trendjeit, a szezonális és ünnepi hatásokat, valamint a korlátozott idejű ajánlatok szerepét vizsgálta; itt néhány érdekes megállapítását idézzük.

A vendégek kétharmada rendelne desszertet az étteremben, ha az újdonság lenne számára
A legnépszerűbb éttermi desszert globálisan a fagylalt, nem kevéssel megelőzve a tortaféléket és lepényeket. A fogyasztók 66%-a világszerte gyakrabban rendelne desszertet az étteremben, ha találna olyan új lehetőségeket, amelyeket még nem próbál ki. 41%-uk szeretne több vegán vagy tejmentes desszertet látni az éttermi étlapokon (a kínai fogyasztóknál ez az arány 56%). 63% szívesen kér ebéd után a desszertet, ha tudja, hogy az ott, a helyszínen készül – ez a németek és az angolok 55%-ának fontos, a spanyoloknak és a franciáknak viszont 79, illetve 82%-ban. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes érzelmekkel viszonyulnak a magyarok a humanoid robotokhoz
Januártól 12–14 millió forintos áron már Magyarországon is elérhetők a…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMETA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kraftsör Magyarország Tortájából!
Tavaly is elkészült a Magyarország Tortája ihlette kraftsör, amely az…
Tovább olvasom >Okostányér
Idén megduplázódott az Okostányér® Országos Diák Tudáspróbára jelentkezők száma, 233…
Tovább olvasom >