Deloitte: Idén elérheti az ezermilliárd dollárt a kereskedelem összértéke a közösségi médiában
Idén a közösségi médiában a kereskedelem összértéke elérheti az ezermilliárd dollárt, a vásárlók száma az 5 milliárdot – közölte az MTI-vel a Deloitte.
A nemzetközi tanácsadó cég a közösségi felületek nyújtotta újszerű fogyasztói élménnyel magyarázta a jelentős, tavalyhoz képest 25 százalékra becsülhető emelkedést. Ezek a honlapok ma már vásárlási lehetőségeket is kínálnak egyszerű digitális fizetéssel, valamint a véletlenszerű termékfelfedezés élményével ötvözve – írták.
A közlemény szerint az értékesítés kulcsai az internetes véleményvezérek (influenszerek) és tartalomgyártók, akik a befolyásukat termékek népszerűsítésére használják. A kereslet a covid idején ugrott meg, az amerikaiak egyharmadának vásárlói döntése valamelyik internetes tartalomgyártótól függ. Ennél is többen nyilatkoztak úgy, hogy a közösségi médián keresztül tekintettek meg először egy terméket – tették hozzá egy felmérésre hivatkozva.
A Deloitte szerint a folyamat tartós lesz, mert a fiatalok ma már minden közösségi oldalon jelen vannak, és ahogy idősödnek, a vásárlóerejük is nő. AS legaktívabbak az ezredforduló táján és az annál később született fogyasztók. A jövő nemzedékei várhatóan továbbra is sok időt töltenek majd az online térben, amelyben a hirdetők személyre szabott reklámok célozzák majd őket – közölte a Deloitte.
Kapcsolódó cikkeink
Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Lényegesen optimistábbak a közép-európai pénzügyi vezetők a Deloitte felmérése szerint
A Deloitte friss felmérése szerint a közép-európai pénzügyi vezetők sokkal…
Tovább olvasom >Lengyel gazdák forgalomlassító tiltakozó akciót tartottak
Tüntető gazdák szerdán lengyelországi közutakat torlaszoltak el az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a CETIN Hungary Zrt.
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg…
Tovább olvasom >A Mol Vagyonkezelő Kft. és a Trevelin Holding Zrt. megszerezte a Waberer’s 15 százalékát
A Trevelin Holding és a Mol tulajdonában lévő Mol Vagyonkezelő…
Tovább olvasom >Nemzetközi üzletfejlesztési alelnököt nevez ki az AutoWallis a régiós terjeszkedés támogatására
Tovább fokozza régiós terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután nemzetközi üzletfejlesztésért…
Tovább olvasom >