Dél-Koreában kerül bevezetésre a rendkívül népszerű Asahi Super Dry
Idén májusban az Asahi egyik legkeresettebb terméke kerül a dél-koreai piacra, és ez lesz az első alkalom, hogy az Asahi Super Dry Nama Jokki Can Japánon kívül is kaphatóvá válik.
A LOTTE Asahi Liquor Co. Ltd., az Asahi Group Holdings leányvállalata szerint a márka „továbbra is fontolgatja a termék Dél-Koreán kívüli piacokon való bevezetését”, az ottani teljesítményétől függően.
Ez azért nagy dolog, mert a termék iránt olyan nagy volt a kereslet hazájában, Japánban, hogy az Asahi kénytelen volt hónapról hónapra korlátozni a forgalmazást.
A Nama Jokki Can négyéves termékfejlesztés eredményeként debütált 2021 áprilisában Japánban. A doboz belső felszínén speciális bevonat található, amelynek köszönhetően a doboz kinyitásakor finom hab képződik, amely révén az Asahi szerint „a világon ez az első olyan sör, amellyel a fogyasztók ugyanazt az ízt élvezhetik, mint egy bárban vagy étteremben felszolgált korsó csapolt sör elfogyasztásakor”. A kijelentés pedig nem légből kapott, azt az Asahi Breweries saját, a Mintel termékadatbázisán alapuló, 2021 októberében végzett kutatását követően tette.
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >