Dél-100: díjakkal elismert fejlődés
Nem volt könnyű a 2024-es gazdasági év, 2025-ben sem látszik a kereskedelem hirtelen felpattanása. Mindezek ellenére a Dél-100 Kft.-nek sikerült elérniük a tavalyi céljaikat, és további fejlesztésekkel kezdték el a 2025-ös gazdasági évüket.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Dobi István
tulajdonos
Dél-100
– 2024 novemberében megnyitottuk Békéscsabán 50. PlusMarket üzletünket, 6 vármegyében és Budapesten vagyunk jelen. A Dél-100 Kft. két hálózatot üzemeltet, a GoodsMarket koncepcióban is voltak üzletbővítések, melyekben a franchise-gazda jelentős szerepet vállal – idézi vissza Dobi István, a Dél-100 Kft. tulajdonosa.
A folyamatos fejlesztés nemcsak az üzletszámot érintette, hanem a mindennapi működést is. A választékbővítés – illetve annak folyamatos optimalizálása – napi szintű feladat, így azonnali visszajelzést kapnak kiskereskedelmi partnereinktől, amire reziliens választ kell adniuk, hangsúlyozza Dobi István.
A Dél-100 Kft. nagykereskedelmi területén csaknem 250 fő számára biztosítanak megélhetést, de a franchise-hálózatban dolgozókkal együtt 1000 fő fölött jár a létszám. Mivel a jól képzett munkaerő kulcsfontosságú, így a mindennapi működéshez fontos IT-képzést építettek be a 2025-ös évbe, valamint a helyi technikum logisztikai képzésében partnerként gondoskodnak az utánpótlásról.
– 2024-ben ismét MagyarBrands díjasok lettünk: a Dél-100 Kft. Kiváló Üzleti Márka, a GoodsMarket mellett pedig a PlusMarket is Kiváló Fogyasztói Márka elismerést kapott a szakmai grémiumtól. 2024-ben StarStore díjas lett a PlusMarket az Év Franchise Hálózata kategóriában – sorolja a díjakat a Dél-100 Kft. tulajdonosa. – Jól indul 2025 is, PlusMarket hálózatunk a Franchise Szövetség által kiírt „Legdinamikusabban fejlődő franchise-hálózat” kategóriagyőztese lett. Mindezek az elismerések fémjelzik utunkat, és bizonyítják törekvéseinket, hogy számunkra a vásárlók magas szintű kiszolgálása nemcsak egy szlogen, hanem szívből jövő törekvés.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >