Debrecenben nyílt meg a 30. Kulcs Quality Patika
A prémium kategóriás Kulcs Quality Patikák a mai felgyorsult világban a vásárlási élmény fokozására külön utas megoldást választottak. A kedvetlen, villám kiszolgálás helyett a vásárlóra fordított értő figyelem van fókuszban: körültekintő szaktanácsadást, kellemes környezetet és szabadpolcos elrendezést kínálnak a kényelmes válogatáshoz.
14 budapesti helyszín mellett már többek között Dabason, Nyíregyházán, Mátészalkán, Veszprémben, Miskolcon, Sopronban vagy Mórahalmon is találkozhatnak a vásárlók a magas színvonalú Quality Patikákkal; és immáron a harmincadikként megnyílt debreceni Kulcs Quality Patika is várja vásárlóit.
A Kulcs Patikáknál minden idők legnagyobb patikaátalakítási sorozata komoly mérföldkőhöz ért ezzel. A 210 magyar családi gyógyszertárat tömörítő patikahálózat 2020-ban új üzleti modell felállításával válaszolt a piac változásaira, a megváltozott fogyasztói igényekre, amelyek a tagpatikák számára egészen új perspektívát kínálnak a korábbiakhoz képest.
Quality Patikává válni komoly döntés és munka eredménye a Kulcs Patikák hálózatán belül. A komplett, egyedi tervezésű belsőépítészeti átalakítás mellett új kereskedelmi és marketinggyakorlattal, a termékkínálat átalakításával, a dolgozók motivációs és tréningrendszerének átalakításával is együtt jár. Egy-egy patika átalakítása kb. 29–90 millió forint közötti önköltséget jelentett az elmúlt évben, ami egy családi vállalkozásként működő patika esetében igen jelentős beruházás. A Kulcs Patikák központja ezért nemcsak beható szakmai tanácsadással, újszerű kereskedelmi megállapodásokkal vagy az átalakítás megtervezésével, levezénylésével, hanem egyedi pénzügyi infrastruktúra kialakításával is segíti a tagpatikák Quality Patikává válását. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszervásárláskor a baby boomerekhez hasonlóan viselkednek a Z-generációs brit fogyasztók
A Z-generációs fogyasztók mintegy 59%-a élelmiszervásárláskor az in-store vásárlást részesíti…
Tovább olvasom >Digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE Németországban
Az izraeli Catch technológiai vállalattal együttműködve digitális bevásárlókocsit tesztel a…
Tovább olvasom >Kihirdették a debreceni borverseny győzteseit
Hét kategóriában hirdették ki a debreceni városi borverseny idei győzteseit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >