Debrecenben nyílt meg a 30. Kulcs Quality Patika
A prémium kategóriás Kulcs Quality Patikák a mai felgyorsult világban a vásárlási élmény fokozására külön utas megoldást választottak. A kedvetlen, villám kiszolgálás helyett a vásárlóra fordított értő figyelem van fókuszban: körültekintő szaktanácsadást, kellemes környezetet és szabadpolcos elrendezést kínálnak a kényelmes válogatáshoz.
14 budapesti helyszín mellett már többek között Dabason, Nyíregyházán, Mátészalkán, Veszprémben, Miskolcon, Sopronban vagy Mórahalmon is találkozhatnak a vásárlók a magas színvonalú Quality Patikákkal; és immáron a harmincadikként megnyílt debreceni Kulcs Quality Patika is várja vásárlóit.
A Kulcs Patikáknál minden idők legnagyobb patikaátalakítási sorozata komoly mérföldkőhöz ért ezzel. A 210 magyar családi gyógyszertárat tömörítő patikahálózat 2020-ban új üzleti modell felállításával válaszolt a piac változásaira, a megváltozott fogyasztói igényekre, amelyek a tagpatikák számára egészen új perspektívát kínálnak a korábbiakhoz képest.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/HIR_KulcsPatika_1180k_opt-300x200.jpeg)
A debreceni Arany Oroszlán, a 30. Kulcs Quality Patika
Quality Patikává válni komoly döntés és munka eredménye a Kulcs Patikák hálózatán belül. A komplett, egyedi tervezésű belsőépítészeti átalakítás mellett új kereskedelmi és marketinggyakorlattal, a termékkínálat átalakításával, a dolgozók motivációs és tréningrendszerének átalakításával is együtt jár. Egy-egy patika átalakítása kb. 29–90 millió forint közötti önköltséget jelentett az elmúlt évben, ami egy családi vállalkozásként működő patika esetében igen jelentős beruházás. A Kulcs Patikák központja ezért nemcsak beható szakmai tanácsadással, újszerű kereskedelmi megállapodásokkal vagy az átalakítás megtervezésével, levezénylésével, hanem egyedi pénzügyi infrastruktúra kialakításával is segíti a tagpatikák Quality Patikává válását. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Megnövekedett forgalmat képes kiszolgálni a debreceni METRO
A METRO áruházlánc 2022-től folyamatosan alakítja át hazai áruházait: a…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >