Danone Csoport az egészség szolgálatában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 07. 17. 10:09

A Danone Csoport küldetése, hogy termékeiken keresztül lehetőséget teremtsenek az egészséges életmód folytatására, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott egészséges termékekkel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érnek el. Termékeiket mind az 5 kontinensen árulják, és összesen
98 236 munkavállalóval dolgoznak együtt.

A Danone Magyarország Kft. elsődleges céljának tartja, hogy egészséges és friss tejtermékeik révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsák az egészséges életvitelt. A DANONE Kft. vezető helyet foglal el a magyar friss tejtermékek piacán, és szintén piacvezető a friss joghurt kategóriában.

A vállalat savanyított tejkészítmények (kefir, natúr és gyümölcsjoghurtok és tejdesszertek) forgalmazásával foglalkozik Magyarországon. A kiváló és megbízható minőség állandó biztosítását alapvető követelménynek tekintik. A csoport által kialakított és a világ összes DANONE-termelő üzemében kötelezően alkalmazott szigorú minőségbiztosítási előírások garantálják azt, hogy ezek a termékek a világon mindenütt ugyanolyan kifogástalan minőségben kerüljenek a fogyasztókhoz.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink