Danone Csoport az egészség szolgálatában
A Danone Csoport küldetése, hogy termékeiken keresztül lehetőséget teremtsenek az egészséges életmód folytatására, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott egészséges termékekkel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érnek el. Termékeiket mind az 5 kontinensen árulják, és összesen
98 236 munkavállalóval dolgoznak együtt.
A Danone Magyarország Kft. elsődleges céljának tartja, hogy egészséges és friss tejtermékeik révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsák az egészséges életvitelt. A DANONE Kft. vezető helyet foglal el a magyar friss tejtermékek piacán, és szintén piacvezető a friss joghurt kategóriában.
A vállalat savanyított tejkészítmények (kefir, natúr és gyümölcsjoghurtok és tejdesszertek) forgalmazásával foglalkozik Magyarországon. A kiváló és megbízható minőség állandó biztosítását alapvető követelménynek tekintik. A csoport által kialakított és a világ összes DANONE-termelő üzemében kötelezően alkalmazott szigorú minőségbiztosítási előírások garantálják azt, hogy ezek a termékek a világon mindenütt ugyanolyan kifogástalan minőségben kerüljenek a fogyasztókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából
A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >