CSR árcsökkentéssel
A pénzügyi krízis hatására a szlovén Mercator kereskedelmi lánc úgy döntött, hogy 2.800 termékének árát csökkenti a közeljövőben.
A cég közleménye
szerint az árcsökkentés nem egyszeri kampányfogás,
hanem része a vállalat társadalmi
felelősségvállalási programjának. A
Mercator elsősorban napi fogyasztási cikkek árát
mérsékli.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vajda-Papír: lesz elegendő higiéniai papírtermék az országban
A Vajda-Papír termelése a tervezettnek megfelelően folyik, lesz elegendő higiéniai…
Tovább olvasom >BMI: Fennmaradó bővülés júniusban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított júniusi értéke: 57,0.…
Tovább olvasom >Újabb belgiumi csokoládégyárban észleltek szalmonellafertőzést okozó baktériumot
Egy újabb belga csokoládégyár üzemében azonosították azt a bélfertőzést okozó…
Tovább olvasom >