CSR árcsökkentéssel
A pénzügyi krízis hatására a szlovén Mercator kereskedelmi lánc úgy döntött, hogy 2.800 termékének árát csökkenti a közeljövőben.
A cég közleménye
szerint az árcsökkentés nem egyszeri kampányfogás,
hanem része a vállalat társadalmi
felelősségvállalási programjának. A
Mercator elsősorban napi fogyasztási cikkek árát
mérsékli.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >