CSR árcsökkentéssel
🎧 Hallgasd a cikket:
A pénzügyi krízis hatására a szlovén Mercator kereskedelmi lánc úgy döntött, hogy 2.800 termékének árát csökkenti a közeljövőben.
A cég közleménye
szerint az árcsökkentés nem egyszeri kampányfogás,
hanem része a vállalat társadalmi
felelősségvállalási programjának. A
Mercator elsősorban napi fogyasztási cikkek árát
mérsékli.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >