CSR árcsökkentéssel
A pénzügyi krízis hatására a szlovén Mercator kereskedelmi lánc úgy döntött, hogy 2.800 termékének árát csökkenti a közeljövőben.
A cég közleménye
szerint az árcsökkentés nem egyszeri kampányfogás,
hanem része a vállalat társadalmi
felelősségvállalási programjának. A
Mercator elsősorban napi fogyasztási cikkek árát
mérsékli.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >