Csomagolási innováció vakok és gyengénlátók számára
Egy új technológiának köszönhetően könnyebbé válik a vásárlás a vakok és gyengénlátók számára. A Kellogg Europe innovációjának köszönhetően a vásárlóknak csupán a termékek csomagolásán lévő kódot kell leolvasniuk okostelefonjaikkal.

A vakok is gyengénlátók is segítséget kapnak vásárlásuk alatt
A kódon keresztül a telefon felismeri az adott termékben lévő összetevőket, tápanyagokat, és „felolvassa” azokat a vásárlóknak. A Kellogg találmánya 2022 jauárjától érhető el Európában.
A Kellogg termékeken lévő kód olyan információkat is tartalmaz, mint hogy van-e allergén összetevő az árucikkben.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >