Csomagolási innováció vakok és gyengénlátók számára
Egy új technológiának köszönhetően könnyebbé válik a vásárlás a vakok és gyengénlátók számára. A Kellogg Europe innovációjának köszönhetően a vásárlóknak csupán a termékek csomagolásán lévő kódot kell leolvasniuk okostelefonjaikkal.

A vakok is gyengénlátók is segítséget kapnak vásárlásuk alatt
A kódon keresztül a telefon felismeri az adott termékben lévő összetevőket, tápanyagokat, és „felolvassa” azokat a vásárlóknak. A Kellogg találmánya 2022 jauárjától érhető el Európában.
A Kellogg termékeken lévő kód olyan információkat is tartalmaz, mint hogy van-e allergén összetevő az árucikkben.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >