Csomagolási innováció vakok és gyengénlátók számára
Egy új technológiának köszönhetően könnyebbé válik a vásárlás a vakok és gyengénlátók számára. A Kellogg Europe innovációjának köszönhetően a vásárlóknak csupán a termékek csomagolásán lévő kódot kell leolvasniuk okostelefonjaikkal.

A vakok is gyengénlátók is segítséget kapnak vásárlásuk alatt
A kódon keresztül a telefon felismeri az adott termékben lévő összetevőket, tápanyagokat, és „felolvassa” azokat a vásárlóknak. A Kellogg találmánya 2022 jauárjától érhető el Európában.
A Kellogg termékeken lévő kód olyan információkat is tartalmaz, mint hogy van-e allergén összetevő az árucikkben.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Megszűnik a Kellogg Incogmeato burgere
Megszűnik a Kellogg MorningStar Farms márka alá tartozó Incogmeato burgere…
Tovább olvasom >Sokmagvas, egészségesebb Pringles-szel rukkolt elő a Kellogg az Egyesült Államokban
A Kellogg legújabb Pringles Harvest Blends termékcsaládja – a márka…
Tovább olvasom >Az élelmiszeriparban is a biztonság az első
Az egészség védelme, az élelmiszerbiztonság, a tisztességes élelmiszer-kereskedelem régóta központi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává”…
Tovább olvasom >