A csomagolás növelheti eredményességét
A Mixitka egy viszonylag új gyümölcs- és gabonaszelet-márka Csehországban. A Mixit cég olyan új, hatékony csomagolási megoldás kidolgozásával bízta meg a
DS Smith-t, amely meggyorsítja a polcfeltöltési folyamatot, ugyanakkor továbbra is tükrözi a márka természetes alapanyag-image-ét.
Feladat
Át kellett tervezni a termék csomagolását úgy, hogy Shelf Ready Packaging (SRP, polcrakész) csomagolás legyen belőle, aminek következtében a gabonaszeletek gyorsan a boltok polcaira kerülhetnek, ugyanakkor a kézi csomagolási folyamat a lehető leghatékonyabb. Mindezt anélkül, hogy a márka veszítene figyelemfelkeltő, természetes jellegéből.
Amire összpontosítottunk
A DS Smith tervezői részéről olyan új kialakítással indítottunk, amely elég erős ahhoz, hogy a csomagok egymásra pakolhatók legyenek anélkül, hogy megsérülne a fedelük. Egyetlen kimetszett elemet használtunk a fedélhez és az SRP aljához, így a doboz fedelét könnyű eltávolítani és gyorsan kihelyezhető az áruház polcaira. Csökkent az anyagveszteség, alacsonyabbak lettek a költségek. További előny, hogy egyszerűen összeállítható a csomagolás. A könnyen és gyorsan eltávolítható fedéllel idő takarítható meg a termék kihelyezése közben. A vásárlók számára mindig elérhetővé válik a gabonaszelet.
Végül egyszerű grafika, természetes színek és tiszta design segítségével hangsúlyoztuk a termék természetes alapanyag összetételét úgy, hogy a márka kiemelkedik a polcokon a sok színes termék közül.
Eredmények
• Nőtt az eladás, mivel az egyszerűen nyitható SRP optimalizálja az üzleten belüli elérhetőséget.
• Csökkentek a költségek, mert az erős fedél és alj minimalizálja a terméksérülések számát.
• Alacsonyabbak lettek a költségek, hiszen az egyetlen kimetszett elem egyszerűsíti a kézi csomagolási folyamatot és a csomagolóanyag kezelését.
• A márka megerősítése, mivel az egyszerű grafika a vállalat és a vásárlók számára fontos értékeket helyezi előtérbe.
sales.hungary@dssmith.com (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >