Csökkenti az élelmiszerhulladékot a Lidl Italia
A Lidl Italia partnerségre lépett a MyFoody appal, hogy csökkentse az élelmiszerhuladékot és feltűnőbbé tegye termékein a szavatossági időt.
A Myfoody-n keresztül a vásárlók akár 30 százalékkal olcsóbban megkaphatják azokat a termékeket, amelyeknek hamarosan lejár a szavatosságuk. A partnerség 55 olasz Lidl-üzletet érint.
A fogyasztók elmenthetik kedvenc Lidl-boltjukat az alkalmazásban, illetve hulladékcsökkentő „recepteket” és a fenntartható életmódról szóló cikkeket olvashatnak.
2025-re a Lidl Italia legalább 20 százalékkal kívánja csökkenteni, s 100 százalékban újrafelhasználható műanyagot akar használni saját márkás csomagolásait illetően.
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a PENNY és a MUNCH
Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom,…
Tovább olvasom >Add tovább a szeretetet az Auchan “Maradtmég Dobozkájában”!
A karácsony a hangulatos családi összejövetelekről, a késő estig tartó…
Tovább olvasom >Méhbarát tésztacsaládot vezet be a Lidl Italia
Új, fenntartható és a kiskereskedő szerint méhbarát tésztakészítményeket kreált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden várakozást felülmúlt idén az Anuga
A világ első számú élelmiszer- és italszakmai vására, az Anuga…
Tovább olvasom >Az I. Flexi Fórum főbb témái között a flexitáriánus életvitel, XYZ generációk táplálkozási szokásai is szerepelnek
Egy a Danone és az NMS által készített hazai kutatás…
Tovább olvasom >Tartós installáció az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >