Csökkenti az élelmiszerhulladékot a Lidl Italia
A Lidl Italia partnerségre lépett a MyFoody appal, hogy csökkentse az élelmiszerhuladékot és feltűnőbbé tegye termékein a szavatossági időt.
A Myfoody-n keresztül a vásárlók akár 30 százalékkal olcsóbban megkaphatják azokat a termékeket, amelyeknek hamarosan lejár a szavatosságuk. A partnerség 55 olasz Lidl-üzletet érint.
A fogyasztók elmenthetik kedvenc Lidl-boltjukat az alkalmazásban, illetve hulladékcsökkentő „recepteket” és a fenntartható életmódról szóló cikkeket olvashatnak.
2025-re a Lidl Italia legalább 20 százalékkal kívánja csökkenteni, s 100 százalékban újrafelhasználható műanyagot akar használni saját márkás csomagolásait illetően.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb kihívás a fenntarthatóság az élelmiszerbiztonságban
Az agrártárca kiemelten kezeli az élelmiszercsomagolás és a fenntarthatóság közötti…
Tovább olvasom >Ismét meghirdette a Nébih a Húsvét zöldítő pályázatot
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a tudatos ünnepi készülődés jegyében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Michelin-csillagfényben tündököl a 8. Debrecziner Gourmet
Ízkánaán, Palya Bea és júniusi erdőillat Debrecenben: június 14. és…
Tovább olvasom >Pénteken nyit az 10 éves Food Truck Show
Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck…
Tovább olvasom >IP Day 2024 – a nap fókuszában a fenntarthatóság, valamint az egyetemek, kutatóintézetek tudáshasznosítása állt és átadták a Millenniumi Díjakat is
Április 26-a a Szellemi Tulajdon Világnapja, amit a Szellemi Tulajdon…
Tovább olvasom >