Csökkenti az élelmiszerhulladékot a Lidl Italia
A Lidl Italia partnerségre lépett a MyFoody appal, hogy csökkentse az élelmiszerhuladékot és feltűnőbbé tegye termékein a szavatossági időt.
A Myfoody-n keresztül a vásárlók akár 30 százalékkal olcsóbban megkaphatják azokat a termékeket, amelyeknek hamarosan lejár a szavatosságuk. A partnerség 55 olasz Lidl-üzletet érint.
A fogyasztók elmenthetik kedvenc Lidl-boltjukat az alkalmazásban, illetve hulladékcsökkentő „recepteket” és a fenntartható életmódról szóló cikkeket olvashatnak.
2025-re a Lidl Italia legalább 20 százalékkal kívánja csökkenteni, s 100 százalékban újrafelhasználható műanyagot akar használni saját márkás csomagolásait illetően.
Kapcsolódó cikkeink
Túl a 700. üzleten a Lidl Olaszországban
A 2022. február 28-án lezárult pénzügyi évben 42 új üzlet…
Tovább olvasom >Morrisons: romlási idő jelölése helyett szagteszt
A Morrisons azzal igyekszik közel három és félmillió liternyi tej…
Tovább olvasom >Módosul az élelmiszerláncot szabályozó törvény
A legnagyobb élelmiszer-áruházaknak februártól kötelező felajánlaniuk az élelmiszerárut a minőségmegőrzési…
Tovább olvasom >További cikkeink
A növények napját köszöntik a szegedi egyetemi füvészkertben
A növényvilág sokféleségét és az emberi életben betöltött rendkívüli szerepét…
Tovább olvasom >Egy hét múlva nyit a PLMA szakkiállítás
Ahogy már korábbi cikkünkben jeleztük, május 31 -június 1. nyitja…
Tovább olvasom >Megnyílt az Országos Pálinka- és Törkölypálinka Verseny
A pálinka nemcsak kiemelkedő minőségű ital, hanem igazi jelkép, hungarikum,…
Tovább olvasom >