Csökkenti az élelmiszerhulladékot a Lidl Italia
A Lidl Italia partnerségre lépett a MyFoody appal, hogy csökkentse az élelmiszerhuladékot és feltűnőbbé tegye termékein a szavatossági időt.
A Myfoody-n keresztül a vásárlók akár 30 százalékkal olcsóbban megkaphatják azokat a termékeket, amelyeknek hamarosan lejár a szavatosságuk. A partnerség 55 olasz Lidl-üzletet érint.
A fogyasztók elmenthetik kedvenc Lidl-boltjukat az alkalmazásban, illetve hulladékcsökkentő „recepteket” és a fenntartható életmódról szóló cikkeket olvashatnak.
2025-re a Lidl Italia legalább 20 százalékkal kívánja csökkenteni, s 100 százalékban újrafelhasználható műanyagot akar használni saját márkás csomagolásait illetően.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >