Csökkenti az élelmiszerhulladékot a Lidl Italia
A Lidl Italia partnerségre lépett a MyFoody appal, hogy csökkentse az élelmiszerhuladékot és feltűnőbbé tegye termékein a szavatossági időt.
A Myfoody-n keresztül a vásárlók akár 30 százalékkal olcsóbban megkaphatják azokat a termékeket, amelyeknek hamarosan lejár a szavatosságuk. A partnerség 55 olasz Lidl-üzletet érint.
A fogyasztók elmenthetik kedvenc Lidl-boltjukat az alkalmazásban, illetve hulladékcsökkentő „recepteket” és a fenntartható életmódról szóló cikkeket olvashatnak.
2025-re a Lidl Italia legalább 20 százalékkal kívánja csökkenteni, s 100 százalékban újrafelhasználható műanyagot akar használni saját márkás csomagolásait illetően.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >Nehezen újrahasznosítható hulladékok: megoldások születőben, de még messze a cél
Bár egyre több hulladéktípus válik újrahasznosíthatóvá, számos anyag feldolgozása továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >