Csökkenthető a bolti készlethiány a Nielsen új szoftverével
A piackutató vállalat által kifejlesztett új szoftver használatával az élelmiszerek és háztartási vegyiáruk gyártói, a kereskedő vállalatoktól kapott eladási információk révén javítani tudják a boltokban az árucikkek elérhetőségét, illetve csökkenteni a k
Amikor a vevők egy üzletben nem találják meg a keresett árucikket, akkor
az nemcsak bosszúságot okoz, hanem az érintett vállalatoknak milliárdos
veszteségeket is. Európában a szakértők az ilyen, készlethiány által okozott
károkat évi 4 milliárd euróra becsülik. Tíz százalékos csökkenése már évente
400 millió eurót jelent.
A
gyártó cégek számára rendkívül hasznos szoftver egyesíti a közvetlen eladási
adatokat, boltonként részletezve, a készletezési adatokkal és a rendelésekkel,
valamint a disztribúciós központ számaival. De integrálja a szállításokat és
piaci előrejelzéseket is. S mindezt elemzi a Nielsen törvényesen védett,
úgynevezett Cipher módszerével, amely a napi fogyasztási cikkek nemzetközi
piacán vezető információs és értékelő eszköz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >