Csökkenthető a bolti készlethiány a Nielsen új szoftverével
A piackutató vállalat által kifejlesztett új szoftver használatával az élelmiszerek és háztartási vegyiáruk gyártói, a kereskedő vállalatoktól kapott eladási információk révén javítani tudják a boltokban az árucikkek elérhetőségét, illetve csökkenteni a k
Amikor a vevők egy üzletben nem találják meg a keresett árucikket, akkor
az nemcsak bosszúságot okoz, hanem az érintett vállalatoknak milliárdos
veszteségeket is. Európában a szakértők az ilyen, készlethiány által okozott
károkat évi 4 milliárd euróra becsülik. Tíz százalékos csökkenése már évente
400 millió eurót jelent.
A
gyártó cégek számára rendkívül hasznos szoftver egyesíti a közvetlen eladási
adatokat, boltonként részletezve, a készletezési adatokkal és a rendelésekkel,
valamint a disztribúciós központ számaival. De integrálja a szállításokat és
piaci előrejelzéseket is. S mindezt elemzi a Nielsen törvényesen védett,
úgynevezett Cipher módszerével, amely a napi fogyasztási cikkek nemzetközi
piacán vezető információs és értékelő eszköz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >