Csökkenthető a bolti készlethiány a Nielsen új szoftverével
A piackutató vállalat által kifejlesztett új szoftver használatával az élelmiszerek és háztartási vegyiáruk gyártói, a kereskedő vállalatoktól kapott eladási információk révén javítani tudják a boltokban az árucikkek elérhetőségét, illetve csökkenteni a k
Amikor a vevők egy üzletben nem találják meg a keresett árucikket, akkor
az nemcsak bosszúságot okoz, hanem az érintett vállalatoknak milliárdos
veszteségeket is. Európában a szakértők az ilyen, készlethiány által okozott
károkat évi 4 milliárd euróra becsülik. Tíz százalékos csökkenése már évente
400 millió eurót jelent.
A
gyártó cégek számára rendkívül hasznos szoftver egyesíti a közvetlen eladási
adatokat, boltonként részletezve, a készletezési adatokkal és a rendelésekkel,
valamint a disztribúciós központ számaival. De integrálja a szállításokat és
piaci előrejelzéseket is. S mindezt elemzi a Nielsen törvényesen védett,
úgynevezett Cipher módszerével, amely a napi fogyasztási cikkek nemzetközi
piacán vezető információs és értékelő eszköz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >