Csökken a PL aránya az USA-ban
Ahogy fokozatosan kezd kilábalni az Egyesült Államok a válságból, úgy az üzletláncok saját márkás termékei egyre kevésbé vonzóak a vásárlók számára.
A Deloitte éves felmérésből az derült ki, hogy 2015-ben az amerikai vásárlók 65%-a hajlandó kipróbálni a boltok saját termékeit, ez a tavalyi évhez képest 8%-os visszaesés, és 2010 óta nem volt ilyen alacsony az érdeklődés ezen termékek iránt. A vásárlók elsősorban az előnyös ár miatt választják a saját márkás termékeket, épp ezért 43%-uk úgy véli, hogy ezen termékek vásárlásakor le kellett mondaniuk valamiféle kényelemről, minőségről a jobb ár érdekében. A tanulmányból az is kiderül, hogy ez a hozzáállás a tengerentúlon egy rég várt esélyt nyit a tradicionális termékek felemelkedése előtt.
84069.png
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >