Csökken a PL aránya az USA-ban
Ahogy fokozatosan kezd kilábalni az Egyesült Államok a válságból, úgy az üzletláncok saját márkás termékei egyre kevésbé vonzóak a vásárlók számára.
A Deloitte éves felmérésből az derült ki, hogy 2015-ben az amerikai vásárlók 65%-a hajlandó kipróbálni a boltok saját termékeit, ez a tavalyi évhez képest 8%-os visszaesés, és 2010 óta nem volt ilyen alacsony az érdeklődés ezen termékek iránt. A vásárlók elsősorban az előnyös ár miatt választják a saját márkás termékeket, épp ezért 43%-uk úgy véli, hogy ezen termékek vásárlásakor le kellett mondaniuk valamiféle kényelemről, minőségről a jobb ár érdekében. A tanulmányból az is kiderül, hogy ez a hozzáállás a tengerentúlon egy rég várt esélyt nyit a tradicionális termékek felemelkedése előtt.
84069.png
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >