Csökken a PL aránya az USA-ban
Ahogy fokozatosan kezd kilábalni az Egyesült Államok a válságból, úgy az üzletláncok saját márkás termékei egyre kevésbé vonzóak a vásárlók számára.
A Deloitte éves felmérésből az derült ki, hogy 2015-ben az amerikai vásárlók 65%-a hajlandó kipróbálni a boltok saját termékeit, ez a tavalyi évhez képest 8%-os visszaesés, és 2010 óta nem volt ilyen alacsony az érdeklődés ezen termékek iránt. A vásárlók elsősorban az előnyös ár miatt választják a saját márkás termékeket, épp ezért 43%-uk úgy véli, hogy ezen termékek vásárlásakor le kellett mondaniuk valamiféle kényelemről, minőségről a jobb ár érdekében. A tanulmányból az is kiderül, hogy ez a hozzáállás a tengerentúlon egy rég várt esélyt nyit a tradicionális termékek felemelkedése előtt.
84069.png
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >