Csodatejnek csodakülsőt: új, innovatív csomagolás a Mizonál

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 04. 09. 12:10

A hazai UHT tejek piacvezető márkája, a Mizo az idei évtől csomagolási újdonsággal támogatja pozícióját.

A cég az elmúlt időszakban jelentős lépéseket tett, hogy több piaci szegmensben is kitűnjön versenytársai közül. Erről tanúskodik újszerű kommunikációja is, amely egy izgalmas animációs világba, egy Csodafarmra álmodja a Mizo tejek kizárólagos származási helyét, a Csípőteleki tehenészetet. A jelentős logisztikai beruházással létrehozott tejfarmon európai színvonalon folyik a termelés, ezért is volt fontos, hogy a kiváló minőségű tej hasonló nívójú külsőt kapjon. Így született a döntés, hogy a magyar tejek között elsőként a Mizo lépjen piacra e technológiai változtatással.

Az ígéretes újítást sikeres nemzetközi tapasztalatokra alapozták. A Weihenstephan-nak, Németország piacvezető saját márkás tejipari vállalatának hasonló lépéssel sikerült kiemelkednie a rendkívül zavaros piaci zajból és emelkedő pályára állítani a dekonjunktúrától szenvedő eladási statisztikákat.

A váltás a teljes UHT termékpalettát érinti – a 1,5%-os, 2,8%-os, a 3,5%-os illetve a laktózmentes és bio tejek is megszépülnek.

Az új külső a következő főbb előnyökkel párosul:
Logisztikai előnye
A megnövelt doboz stabilitás és a jobb rakatolhatóság javítja a disztribúciós hatékonyságot, a megemelt felső panel óvja a csavaros zárat a terheléstől
Használati előnye
A szélesebb átmérőjű csavarzár nagyobb öntési felületet biztosít
Piaci előnye
Az új forma a fogyasztó számára jól megkülönböztethetővé teszi a terméket, markánsan kitűnik a polcokon versenytársai közül
Az aszimmetrikus alak kiváló üzenethordozó felület, a felső panel nagyobb hirdetési teret biztosít, a kontrasztok figyelemfelkeltőbb kommunikációra adnak lehetőséget.

A tejmárka kíváncsian várja az innovatív megoldás fogadtatását a fogyasztók körében.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek