Csirkére cseréli a pulykahúst a népszerű virsliben a Master Good
A Master Good, a Sága Foods Zrt. új tulajdonosa megújította a Füstli visrlit, valamint a teljes Füstli- és Füstlizer-termékcsaládot – írja az agrarszektor.hu. Amellett, hogy a csomagolás is teljesen megváltozott, a Master Good ezen termékeknél a saját, száz százalékban GMO-mentes csirkehúsára váltja az eddigi pulyka-alapanyogot, valamint egy új, sertéshúsos változatot is beemel a portfólióba.
A kisvárdai Master Good cégcsoport januárban vásárolta meg eddigi brit tulajdonosától a Sága Foods Zrt.-t, így a sárvári üzem több mint harminc év után újra hazai tulajdonba került – mondta a cégcsoport sajtótájékoztatóján Bárány László ügyvezető-tulajdonos.
Amikor a család úgy döntött, hogy a Sága-t megvásárolja, az a cél lebegett a szemünk előtt, hogy az egyébként már majdnem teljes vertikális integrációnk utolsó építőkövét a helyére rakjuk a továbbfeldolgozásban. A virsli, a párizsi és a sonka ugyanis hiányzott a repertoárunkból. Úgy gondoltuk, ha a Sága tulajdonlását hazahozzuk Magyarországra, akkor képesek leszünk arra, hogy megújítsuk a cég termékeit – hangsúlyozta Bárány László.
Ipacs Géza, Bárány Péter, Bárány László, Herendi Gábor (Forrás: Master Good)
Bárány Péter, a Master Good cégcsoport ügyvezetője és tulajdonosa hozzátette, a Master Good 100 százalékban GMO-mentes alapanyagokból előállított takarmánnyal táplált állatok húsát dolgozza fel. Kiemelte, hogy a felhasznált szója is GMO-mentes.
A kisvárdai Master Good északkelet-magyarországi központjából a világ négy kontinensére exportálja termékeit, kizárólagosan hazai, GMO-mentes élelemmel táplált, hozamfokozó- és hormonmentesen nevelt csirkék húsát előállítva és forgalmazva. A Master Good a Sága Füstli és Füstlizer portfóliójában is a saját, száz százalékban GMO-mentes csirkehúsára váltja az eddigi pulyka-alapanyagot. Emellett a portfólióban megjelent egy új, sertéshúsos változat is.
A Sága Füstli új reklámfilmjét Herendi Gábor filmrendező, a Skyfilm Production Kft. ügyvezető igazgatója rendezte. A megújult csomagolást pedig Ipacs Géza, az Apacs Stúdió Kft. ügyvezető igazgatója tervezte. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Zöld fordulatra” van szükség az élelmiszerbiztonság területén
Az egészséges és biztonságos élelmiszerek, a GMO-mentesség fenntartása, valamint az…
Tovább olvasom >F&B innovációk a magyar realitásban
Idén november 8-án került megrendezésre a Siemens Zrt. és a Trade…
Tovább olvasom >Csak a virsli roppan, a piac nem
Alaposan megtépázta a tavaly év végi virslieladásokat a magasba szökő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >