Csípjük az erőset!
A magyarok számára elképzelhetetlen a konyha csípős íz nélkül, aminek a kedveltsége is egyre növekszik. A lakosság szinte pontosan háromnegyede hetente legalább egyszer fogyaszt csípős élelmiszert.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Különösen feltűnő, hogy a fiatalabb korosztályban milyen nagy a vonzalom az ilyen ételek és ételízesítők iránt, ez a korcsoport abszolút nyitottnak és kísérletezőnek tekinthető ezen a téren – derül ki a Univer Product Zrt. nagymintás, közel 4000 ember megkérdezésével készült online kutatásából. A válaszadók messze több mint egyharmada (36,4%) úgy nyilatkozott, hogy a korábbiakhoz képest jóval gyakrabban fogyaszt csípős ételt. A kedveltség növekedésének egyik magyarázata lehet az utóbbi néhány évben tapasztalható tudatosabb, egészséget megőrző étkezés térnyerése. A kutatásban részt vevők körében ugyanis kimagasló az a vélemény (58,4%), hogy a csípős ételek fertőtlenítenek, méregtelenítenek. //
Kapcsolódó cikkeink
Budapesten tanácskoznak a világ legnagyobb ipari paradicsomfeldolgozói
A globális ipari paradicsomfeldolgozói és -termelői szektor legnagyobb szereplői érkeztek…
Tovább olvasom >Magyar Arany Érdemkereszt elismerésben részesült Ágoston Béla, az Univer Product Zrt. ny. nyersanyag beszerzési igazgatója
Újabb rangos kitüntetésben részesült Ágoston Béla, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Tomán Szabina: „Ha hiszel a termékedben, az mindent elad”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ha hiszel a termékedben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >