Csípjük az erőset!
A magyarok számára elképzelhetetlen a konyha csípős íz nélkül, aminek a kedveltsége is egyre növekszik. A lakosság szinte pontosan háromnegyede hetente legalább egyszer fogyaszt csípős élelmiszert.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Különösen feltűnő, hogy a fiatalabb korosztályban milyen nagy a vonzalom az ilyen ételek és ételízesítők iránt, ez a korcsoport abszolút nyitottnak és kísérletezőnek tekinthető ezen a téren – derül ki a Univer Product Zrt. nagymintás, közel 4000 ember megkérdezésével készült online kutatásából. A válaszadók messze több mint egyharmada (36,4%) úgy nyilatkozott, hogy a korábbiakhoz képest jóval gyakrabban fogyaszt csípős ételt. A kedveltség növekedésének egyik magyarázata lehet az utóbbi néhány évben tapasztalható tudatosabb, egészséget megőrző étkezés térnyerése. A kutatásban részt vevők körében ugyanis kimagasló az a vélemény (58,4%), hogy a csípős ételek fertőtlenítenek, méregtelenítenek. //
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak finom, egészséges is!
A baba- és gyermekételek piaca folyamatosan változik, ahogy a szülői…
Tovább olvasom >Példamutató nők az Univer Capsicum Clubjában
Az Univer Product Zrt. március 4-én, nőnap alkalmából különleges eseményt…
Tovább olvasom >Egy kicsi torma mindenkinek kell
A húsvéti asztalról, a sonka és a tojás mellől nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiemelkedő ökoturisztikai beruházás veszi kezdetét
Kiemelkedő ökoturisztikai beruházás kezdődik a Nagyszéksós-tónál 1,4 milliárd forintos uniós…
Tovább olvasom >Jelentősen nő a kereslet az óceánjárós nyaralások iránt
Rekordévet várnak a tengerjáró hajóutak piacán: a Cruise Lines International…
Tovább olvasom >Kávé, csokoládé, ételpornó – A nap videója
Ennek a „kávékülönlegességnek” a készítése van olyan látványos,, mint bármelyik…
Tovább olvasom >