Csípjük az erőset!
A magyarok számára elképzelhetetlen a konyha csípős íz nélkül, aminek a kedveltsége is egyre növekszik. A lakosság szinte pontosan háromnegyede hetente legalább egyszer fogyaszt csípős élelmiszert.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Különösen feltűnő, hogy a fiatalabb korosztályban milyen nagy a vonzalom az ilyen ételek és ételízesítők iránt, ez a korcsoport abszolút nyitottnak és kísérletezőnek tekinthető ezen a téren – derül ki a Univer Product Zrt. nagymintás, közel 4000 ember megkérdezésével készült online kutatásából. A válaszadók messze több mint egyharmada (36,4%) úgy nyilatkozott, hogy a korábbiakhoz képest jóval gyakrabban fogyaszt csípős ételt. A kedveltség növekedésének egyik magyarázata lehet az utóbbi néhány évben tapasztalható tudatosabb, egészséget megőrző étkezés térnyerése. A kutatásban részt vevők körében ugyanis kimagasló az a vélemény (58,4%), hogy a csípős ételek fertőtlenítenek, méregtelenítenek. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Anna-bálon ünnepel az idén harminc éves Édes Anna
Együtt ünnepli az Anna-bálok két évszázados múltját és az Édes…
Tovább olvasom >Nemcsak finom, egészséges is!
A baba- és gyermekételek piaca folyamatosan változik, ahogy a szülői…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Insura.hu: napi 716 forint az utasbiztosítások átlagdíja
A nyár első két hónapjában 716 forint volt a megkötött…
Tovább olvasom >Visit Hungary: csaknem 100 ezer vendéget fogadtak a fővárosi szállodák a Forma–1 versenyhétvégén
Az idei Forma–1 versenyhétvégén a fővárosi szállodák majdnem 100 ezer…
Tovább olvasom >