Csináld magad smoothie

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 05. 15. 09:20

A gazdag világban közel 30 éve népszerűvé vált smoothie-val jószerével még csak ismerkedik a magyar fogyasztó, de a piacon csak a közelmúltban megjelent mélyhűtött, porciózott smoothie-­alapanyagokra jóval kevesebbet kellett várnunk itthon. A termékfajtát Smoothie Mix néven tavaly nyáron kezdte bevezetni az ARDO a nagy hazai kereskedelmi láncokba, és mindjárt a leginnovatívabb különlegességeket: bátran és kreatívan keverik ugyanis a gyümölcsöket a zöldségekkel és fűszerekkel. Mangót és ananászt avokádóval, sütőtökkel, és bazsalikommal, vagy éppen spenóttal, mentával és fodros kellel, a piros gyümölcsöket céklával, gyömbérrel, korianderrel – az új ízekkel kóstoltatásokon is ismerkedhetett a magyar közönség.

– Egynapi vitaminanyag-tartalom egy kis tasakban – fogalmaz Németh Mirtill, az ARDO Hungary Kft. ügyvezető igazgatója –, méghozzá a friss gyümölcs utáni lehető legfrissebb formában: gyorsfagyasztva. Termékfejlesztőink egyelőre színekben gondolkodtak: a háromféle – sárga, zöld és piros – terméket a 2017-es párizsi SIAL-on mutattuk be először. A 750 g-os kiszerelés 6 kis átlátszó zacskót tartalmaz, amelyek tartalmát nagyjából 2-3 decinyi, esetleg ízlés szerint több gyümölcslével, tejjel, joghurttal vagy vízzel kell összeturmixolni.

A szakember a hazai smoothie-piac sikerességét az egészség- és kényelmi trendek népszerűségének tartósságához köti, azaz hosszú távon gondolkodik. Németh Mirtill elmondta, hogy a Smoothie Mixből készülő egészséges, természetes, könnyen elkészíthető italokat a nyár folyamán a budapesti METRO-ban fogják kóstoltatni, promóciózni. //

Kapcsolódó cikkeink