Csináld magad smoothie
A gazdag világban közel 30 éve népszerűvé vált smoothie-val jószerével még csak ismerkedik a magyar fogyasztó, de a piacon csak a közelmúltban megjelent mélyhűtött, porciózott smoothie-alapanyagokra jóval kevesebbet kellett várnunk itthon. A termékfajtát Smoothie Mix néven tavaly nyáron kezdte bevezetni az ARDO a nagy hazai kereskedelmi láncokba, és mindjárt a leginnovatívabb különlegességeket: bátran és kreatívan keverik ugyanis a gyümölcsöket a zöldségekkel és fűszerekkel. Mangót és ananászt avokádóval, sütőtökkel, és bazsalikommal, vagy éppen spenóttal, mentával és fodros kellel, a piros gyümölcsöket céklával, gyömbérrel, korianderrel – az új ízekkel kóstoltatásokon is ismerkedhetett a magyar közönség.
– Egynapi vitaminanyag-tartalom egy kis tasakban – fogalmaz Németh Mirtill, az ARDO Hungary Kft. ügyvezető igazgatója –, méghozzá a friss gyümölcs utáni lehető legfrissebb formában: gyorsfagyasztva. Termékfejlesztőink egyelőre színekben gondolkodtak: a háromféle – sárga, zöld és piros – terméket a 2017-es párizsi SIAL-on mutattuk be először. A 750 g-os kiszerelés 6 kis átlátszó zacskót tartalmaz, amelyek tartalmát nagyjából 2-3 decinyi, esetleg ízlés szerint több gyümölcslével, tejjel, joghurttal vagy vízzel kell összeturmixolni.
A szakember a hazai smoothie-piac sikerességét az egészség- és kényelmi trendek népszerűségének tartósságához köti, azaz hosszú távon gondolkodik. Németh Mirtill elmondta, hogy a Smoothie Mixből készülő egészséges, természetes, könnyen elkészíthető italokat a nyár folyamán a budapesti METRO-ban fogják kóstoltatni, promóciózni. //
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Viharos év a légi közlekedésben: fizetésképtelenséget jelentett légitársaságok világszerte
Az idei év nehézségei sok légitársaság számára jelentettek komoly kihívást.…
Tovább olvasom >A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >