Csináld magad smoothie
A gazdag világban közel 30 éve népszerűvé vált smoothie-val jószerével még csak ismerkedik a magyar fogyasztó, de a piacon csak a közelmúltban megjelent mélyhűtött, porciózott smoothie-alapanyagokra jóval kevesebbet kellett várnunk itthon. A termékfajtát Smoothie Mix néven tavaly nyáron kezdte bevezetni az ARDO a nagy hazai kereskedelmi láncokba, és mindjárt a leginnovatívabb különlegességeket: bátran és kreatívan keverik ugyanis a gyümölcsöket a zöldségekkel és fűszerekkel. Mangót és ananászt avokádóval, sütőtökkel, és bazsalikommal, vagy éppen spenóttal, mentával és fodros kellel, a piros gyümölcsöket céklával, gyömbérrel, korianderrel – az új ízekkel kóstoltatásokon is ismerkedhetett a magyar közönség.
– Egynapi vitaminanyag-tartalom egy kis tasakban – fogalmaz Németh Mirtill, az ARDO Hungary Kft. ügyvezető igazgatója –, méghozzá a friss gyümölcs utáni lehető legfrissebb formában: gyorsfagyasztva. Termékfejlesztőink egyelőre színekben gondolkodtak: a háromféle – sárga, zöld és piros – terméket a 2017-es párizsi SIAL-on mutattuk be először. A 750 g-os kiszerelés 6 kis átlátszó zacskót tartalmaz, amelyek tartalmát nagyjából 2-3 decinyi, esetleg ízlés szerint több gyümölcslével, tejjel, joghurttal vagy vízzel kell összeturmixolni.
A szakember a hazai smoothie-piac sikerességét az egészség- és kényelmi trendek népszerűségének tartósságához köti, azaz hosszú távon gondolkodik. Németh Mirtill elmondta, hogy a Smoothie Mixből készülő egészséges, természetes, könnyen elkészíthető italokat a nyár folyamán a budapesti METRO-ban fogják kóstoltatni, promóciózni. //
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Hét magyar élelmiszeripari cég mutatkozik be a sanghaji SIAL kiállításon
A Hungarian Food Business Program (HFBP) keretében hét magyar vállalat…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >