Csatlakozik a Google az Európai Önszabályozó Szervezethez

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 01. 21:33

Történelmi pillanat az önszabályozás rendszerében a Google csatlakozása az EASA-hoz, az európai országok önszabályozó és a reklámszakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezethez. A Google az első cég, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA részévé. A tagság melletti döntés kifejezi és új szintre helyezi a Google elkötelezettségét a felelős reklámozás iránt.

EASA logo

Az EASA-tagság kiváló lehetőséget biztosít a Google számára, hogy tovább erősítse kapcsolatait és együttműködését a reklám-önszabályozásért és a felelős reklámozásért tevékenykedő piaci szereplőkkel, hangsúlyozta Lucas Boudet, az EASA igazgatója.

– Ez valóban történelmi pillanat, két szempontból is. Egyrészt a Google révén komoly lépést tettünk a reklám-önszabályozás még teljesebb lefedettsége területén. Másrészt pedig az első, közvetlen vállalati tag megjelenése is komoly mérföldkő az EASA életében. Ez kifejezi azt is, hogy a reklámipar új helyzetéhez rugalmasan tudunk alkalmazkodni a legfontosabb küldetésünk, a hiteles, etikus reklámozás biztosítása érdekében – hangsúlyozta Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója. //

Kapcsolódó cikkeink