COOP mindenhol, mindenkinek
A COOP az ország legnagyobb lefedettséggel rendelkező, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő élelmiszerlánca, amely hazánk szinte minden településén jelen van, és mintegy 3000 üzlettel áll a lakosság rendelkezésére. Naponta csaknem másfél millió ember fordul meg boltjaiban.
A franchise-rendszerként működő üzletlánc a szövetkezeti alapokból építkező COOP Gazdasági Csoport része, amely széles tevékenységi körrel rendelkezik: tagjainak köre 700 kereskedelmi kis- és középvállalkozás, melybe beletartozik az élelmiszer kis- és nagykereskedelem, ruházati kis- és nagykereskedelem, iparcikk kis- és nagykereskedelem, ipari, illetve egyéb tevékenység. A Csoport mintegy 32 000 munkavállalót foglalkoztat, ezzel a létszámmal az egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztató.
A lánc „COOP Klub” néven működteti saját törzsvásárlói programját, melynek keretében különleges kedvezmények várják minden hónapban a klubtagokat. A programhoz csatlakozott vásárlók létszáma az üzletlánc reményei szerint hamarosan az egymillió főt is elérheti.
A saját márkás termékek terén jelenleg 4 különböző minőségi kategóriában – a „Minden nap”, a „COOP Jót jó áron”, a „COOP Prémium” és a „COOP Jó nekem” termékcsalád –, összesen több mint 750-féle termék található meg az üzletlánc boltjaiban.
Sokrétű társadalmi szerepvállalás
A COOP üzletlánc mindig is komplexen gondolkodott a saját felelősségéről az üzleti életben. Egyszeri, látványos aktivitások helyett az évek óta tartó átgondolt és tudatos építkezés a stratégiája.
A COOP egyik meghatározó ismérve a magyar termékek iránti elkötelezettsége. A Magyarországon előállított termékek és a hazai termelés népszerűsítésére minden év szeptemberében megszervezi a most már tradicionálisnak tekinthető Coop Rallyt. Az üzletlánc 1996 óta támogatja a Magyar Olimpiai Csapatot, 2013-tól gyémántfokozatú támogatóként. A hálózat társadalmi felelősségvállalási programjának meghatározó eleme még a Coop Segély Alapítvány, ami 2010 óta segíti az önhibájukon kívül bajba jutott embereket és a különleges ellátást igénylő gyermekeket. Az elmúlt években az alapítvány közel 100 millió forint értékben, utalványokkal és élelmiszer-adománnyal támogatta a rászorulókat.
Elismerések több oldalról
A lánc a közelmúltban több szakmai elismerésben is részesült.
Tavaly a Magyar Public Relation Szövetség CSR Best Practice pályázatán „Mintaértékű CSR Projekt” kategóriában az üzletlánc „Együtt az egészségért” programja komplexitásával, társadalmi hasznosságával érdemelt ki elismerést.
Az üzletlánc 2013-ban az üzleti szektor díját, a Business Superbrandset (B2B) és a klasszikus fogyasztói elismerést, a Superbrandset egyaránt kiérdemelte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >