Connect Media from dunnhumby
According to POPAI, 76 percent of shoppers decide which product to buy when standing in front of the shelves in the shop. Brands need successful in-store activities to reach shoppers who use more retail channels, and dunnhumby – the world leader in shopper data analysis – offers a solution to them: media campaigns based on shopper behaviour analysis. The company has been working with Tesco in Central Europe for more than 8 years, having developed analytics tools by analysing the behaviour of more than 6 million loyalty card holders in the region.
Tesco suppliers get the chance to increase sales and brand loyalty with the service offered through Connect Media from dunnhumby. The first measurable media campaign in retail will be available from 1 January 2018. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét
Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás…
Tovább olvasom >Dunnhumby: a fogyasztók a MI-val spórolnának az élelmiszerboltokban
A cég legfrissebb Consumer Trends Tracker felmérésében részt vevők több…
Tovább olvasom >Dunnhumby: egyre több fogyasztó vásárol egynél több élelmiszerboltban a legalacsonyabb árakat keresve
A Dunnhumby kutatóintézet új tanulmányának megállapításai szerint az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >