Connect Media from dunnhumby
According to POPAI, 76 percent of shoppers decide which product to buy when standing in front of the shelves in the shop. Brands need successful in-store activities to reach shoppers who use more retail channels, and dunnhumby – the world leader in shopper data analysis – offers a solution to them: media campaigns based on shopper behaviour analysis. The company has been working with Tesco in Central Europe for more than 8 years, having developed analytics tools by analysing the behaviour of more than 6 million loyalty card holders in the region.
Tesco suppliers get the chance to increase sales and brand loyalty with the service offered through Connect Media from dunnhumby. The first measurable media campaign in retail will be available from 1 January 2018. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folyamatos megújulás a fenntarthatóság útján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rossmann: Tudatosság, felelősség, inspiráció – három projekt, egy közös értékrend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A MARS újabb, 1,9%-os abszolút üvegházhatású gáz kibocsátásának csökkentését érte el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >