Connect Media from dunnhumby
According to POPAI, 76 percent of shoppers decide which product to buy when standing in front of the shelves in the shop. Brands need successful in-store activities to reach shoppers who use more retail channels, and dunnhumby – the world leader in shopper data analysis – offers a solution to them: media campaigns based on shopper behaviour analysis. The company has been working with Tesco in Central Europe for more than 8 years, having developed analytics tools by analysing the behaviour of more than 6 million loyalty card holders in the region.
Tesco suppliers get the chance to increase sales and brand loyalty with the service offered through Connect Media from dunnhumby. The first measurable media campaign in retail will be available from 1 January 2018. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >