Remek évet zárt a Colgate-Palmolive
A Colgate-Palmolive 2017 utolsó negyedévében 3892 millió dolláros forgalomról számolt be, mely az előző év hasonló időszakához képest 4,5%-os növekedést jelent. Bár az árak globális szinten 1%-kal estek, világszerte az eladások 3%-kal növekedtek. Ian Cook a cég elnöke elmondta:
– Az év végén minden vezető márkánk jelentős fejlődést mutatott, melynek mozgatórugója az egészséges életvitel egyre széleskörűbb elterjedése Dél- és Észak-Amerikában, illetve Európában. Ez utóbbi térségben az eladások 13%-kal növekedtek.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálás és vitaminpótlás, gyermekekre szabva
A szülők továbbra is szüntelenül keresik az egészséget támogató, innovatív…
Tovább olvasom >FrieslandCampina Ingredients: a holisztikus egészség és a növényi tejhelyettesítők lesznek 2024-ben a legnagyobb hatással a táplálkozásra
A FrieslandCampina Ingredients öt, az élelmiszeripart leginkább befolyásoló kulcsfontosságú trendet…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű kukoricakonzervet állított elő a Bonduelle idén
Rekordmennyiségű kukoricakonzervet állított elő idén a Bonduelle három magyarországi gyára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >