Remek évet zárt a Colgate-Palmolive
A Colgate-Palmolive 2017 utolsó negyedévében 3892 millió dolláros forgalomról számolt be, mely az előző év hasonló időszakához képest 4,5%-os növekedést jelent. Bár az árak globális szinten 1%-kal estek, világszerte az eladások 3%-kal növekedtek. Ian Cook a cég elnöke elmondta:
– Az év végén minden vezető márkánk jelentős fejlődést mutatott, melynek mozgatórugója az egészséges életvitel egyre széleskörűbb elterjedése Dél- és Észak-Amerikában, illetve Európában. Ez utóbbi térségben az eladások 13%-kal növekedtek.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >Erős harmadik negyedévet zárt a Colgate-Palmolive, emelte éves előrejelzését
A Colgate-Palmolive a vártnál jobb harmadik negyedéves eredményekről számolt be,…
Tovább olvasom >Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >