Coles: központban a fenntarthatóság
Ausztrália legfenntarthatóbb szupermarketje akar lenni a Coles. A cég online és offline kínálatát egyaránt megújítja a cél érdekében.
A szupermarket növeli saját márkás kényelmi és egészségtudatos termékeinek arányát. A kiskereskedő a következő három év során 1 milliárd (ausztrál) dolláros nyereséget kíván termelni a technológiai újítások, az automatizáció és a mesterséges intelligencia segítségével.
A Coles a helyi vásárlói igényeknek megfelelően optimalizálja bolthálózatát is, miközben nagy hangsúlyt fektet az energia- és a hulladékfelhasználás fenntarthatóságára is.
Kapcsolódó cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Bertolli Carbonara tésztaszósz
A Bertolli Carbonara tésztaszósz elkészítésének kulináris titkát autentikus olasz receptek…
Tovább olvasom >XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >