Coca-Cola zero Vanilla – limitált kiadás
A Coca-Cola áprilisban piacra dobta a Coca-Cola zero Vanilla üdítőt, amely csak fél évig lesz tagja a portfóliónak. A Coca-Cola zero Vanilla cukor hozzáadása nélkül, háromféle energiamentes édesítőszer felhasználásával készül.
A vaníliás üdítőital 0,5 literes változata országszerte kapható lesz, a családi, 1,75 literes kiszerelés pedig a Tesco áruházakban lesz megvásárolható, jelentette be a cég. //
Kapcsolódó cikkeink
Havi forgalom egy hét alatt? – Egy vírus hatása a vásárlási szokásainkra
Hetek óta másról sem lehet hallani, csak a koronavírusról. Mindenki…
Tovább olvasom >Itt a Coca-Cola zero Vanilla
Legyen szó ízről, illatról, vagy színről, egy csepp vanília mindennek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >