Chatbottal és nagykövetekkel segíti az alkoholmentes november betartását a Dreher 24
Őszi kampányt indított a Dreher 24, hogy aktívan támogassa az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat. A már futó szponzorációs és promó TV szpotokat a mai naptól egészíti ki az interaktív chatbot és intenzív online kommunikáció. A márkához két nagykövet, Karotta és Lotfi Begi is csatlakozott.
A Dreher 24 most induló kampánya azt hangsúlyozza, hogy a jó sör ízéről nem kell lemondani akkor sem, ha valaki nem szeretne alkoholt fogyasztani. A 360 fokos kampányban az erős ATL eszközök mellett nagykövetek és chatbot is népszerűsíti az alkoholmentes novemberre fókuszáló kezdeményezést. A szponzorációs és promó TV szpotok már október végétől futnak különböző televíziós csatornákon, szórakoztató műsorok és filmek előtt, közben és után.
A kampány digitális lábának elemei a display és programmatic hirdetések, valamint a Facebookon és YouTube-on futó videók. A mától publikus online kisfilmek olyan dilemmás helyzeteket mutatnak be, amikor a nap végén elkezdődne a közös kikapcsolódás a haverokkal. Azonban érkezik egy kérés valakitől, akinek nem szívesen mondunk nemet, viszont a finom sörről sem szeretnénk lemondani. A Dreher 24-gyel pedig nem kell kompromisszumot kötni, így a sörözés és a szívesség teljesítése is belefér.
A kampány nagyköveteinek olyan véleményvezéreket kért fel a Dreher 24, akik a saját életükben is hitelesen képviselik a kampány üzeneteit. A leginkább autós tartalmairól ismert Bazsó Gábor Karotta az olyan mindennapi szituációkból közelít majd, ahol az alkoholfogyasztás nem opció, a sör ízről mégsem kell lemondani. A népszerű DJ, Lotfi Begi pedig a gyors tempó mellett egy kis megállásra, feltöltődésre ösztönzi a követőit. A nagykövetek a kampány résztvevőiként vállalták, hogy novemberben nem fogyasztanak alkoholt.
Az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat a nagykövetek mellett egy Facebookon futó chatbot is segíti, mindenkit személyre szabottan bíztatva a kitartásra. Itt, a motiváló üzenetek mellett a kampány nagykövetei is bejelentkeznek, hogy egy-egy rövid videóban ösztönözzék kitartásra a kezdeményezés résztvevőit.
A kampány elemeinek előkészítése – a kisfilmek forgatását kivéve – online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében a Human Telex, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,7 milliárd forintos beruházással lép szintet a SPAR logisztikája
Több mint 700 millió forintot fordított az üllői logisztikai központjának…
Tovább olvasom >Augusztus 20-án zárva tartanak a PENNY üzletei
A PENNY üzletei augusztus 20-án, a nemzeti ünnepen zárva tartanak,…
Tovább olvasom >Nagy Márton és Nagy Elek a Kormány–MKIK program végrehajtásáról tárgyalt
A Kormány és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) májusban…
Tovább olvasom >