Chatbottal erősít a Jägermeister
A Jägermeister idei, nyári országos fogyasztói promócióját most egy chatbot teszi még izgalmasabbá, ami egyedülállóként lép színre a trade piacon. Az innovatív megoldáson a Talk-A-Bot és a PROMOLAB csapata, míg a teljeskörű kreatív anyag fejlesztésén a 1080p Reklámügynökség dolgozott.
A Jägermeister fogyasztóit mindig is a különleges élmények hajtották, így a nyereményjáték és a mögötte lévő motor felépítése során is ennek a megteremtése volt a cél. Idei nyári országos fogyasztói promóciójuk már ennek a szellemében indult útjára július 15-én.
„Ahogy sokan a piacon, úgy mi is átértékeltük a szerepünket, és arra jutottunk, hogy a COVID-19 miatt visszaesett általános vásárlási kedv ösztönzésére egy komplex és újszerű – bolti, online, és vendéglátóhelyi – fogyasztói promócióval jelentkezünk. A rohanó bevásárlások korában egyedülálló, figyelemfelkeltő bolti installációk kivitelezése volt a cél, könnyebb játékmechanizmussal, és mindezt olyan egyedi ajándékkal támogatva, ami igazán vonzó a célcsoportunk részére.” – ismertette a promóció hátterét Becs József, a Jägermesiter márkamenedzsere.
A kampány megvalósítását a Jägermeisterrel már évek óta szorosan együttműködő partnerük, a 1080p Reklámügynökség menedzselte. Full service ügynökségként média, digitális és fejlesztési részlege összehangoltan dolgozta ki az egyes elemeket. A kampányhoz dedikált microsite és a nyereménymotor fejlesztését stratégiai partnerük végezte, míg a másik két divízió a szakmai kompetenciájának megfelelő feladatokat teljesítette: a TV, digital és social media foglalások mellett a kreatív anyagok készítését, mint például: POS és trade anyagok, bolti megjelenések, és a boltok online felületein (webshop) brandingelt megjelenések.
A promóció technikai megvalósítása egyedülálló, ugyanis a játékosok a chatboton keresztül tölthetik fel képként a bolti blokkokat és az azon szereplő AP kódot, míg online számla vagy vendéglátóhelyi bizonylat esetén pedig egyszerű szöveges üzenetben küldhetik be a sorszámot. A Talk-A-Bot fejlesztése az OCR (Optical Character Recognition) képfelismerő segítségével látja az AP kódot, a dátumot és a vásárlás konkrét időpontját is. A chatbot továbbá kezeli, hogy hányszor, hány kóddal játszottak, GDPR proof és kiszűri a 18 éven aluli fogyasztókat is. A chatboton belül a nyereményjáték motort, a PROMOLAB biztosítja egy egyedi nyereményjáték motor integrációval, ami valós idejű statisztikát biztosít az ügyfélnek és az ügynökségnek a promóció adatairól.
„A Jägermeister elsőként alakítja át chat-alapú beszélgetéssé a hosszú évek óta ugyanúgy működő AP kódos nyereményjátékokat. Egy ilyen gyors és intuitív megoldás várhatóan a játékkedvet is megnöveli majd, hiszen a kassza elhagyása után egyetlen fotóval nevezhetünk a nyereményekért. A chatbot a játék mellett brandépítő szereppel is rendelkezik: megválaszolja a Gyakran Ismételt Kérdéseket, megjeleníti a termékeket és jellemzőiket és van benne ügyfélszolgálat is. A chatbot a promóció vége után is aktív marad és tovább segíti majd a gyorsabb fogyasztói interakciókat.” – mondta Nagy Nikolett, a Talk-A-Bot kommunikációs és marketingvezetője.
A promóció július 15-én indult és egészen augusztus 31-ig tart, napi nyereményként Sony PlayStation 4-ért és Playstation VR szemüvegért lehet játszani, illetve hetente egy-egy Jägermeister Csapológépet sorolunk ki a játékosok között.
https://www.facebook.com/jagermeister.hu
https://www.instagram.com/jagermeisterhungary/
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Káromkodott és verset írt a cég bukásáról a csomagszállító cég chatbotja
A DPD nevű szállítócég kénytelen volt leállítani mesterséges intelligenciával (AI)…
Tovább olvasom >70 éves a Sport szelet
70 éve töretlen népszerűségnek örvend Magyarország piacvezető szeletes csokoládéja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >