ChaiLatte: aranycsillagot kapott a Tutti legújabb fejlesztése
A brüsszeli székhelyű The International Taste&Quality Institute(iTQi) nemzetközi szakzsűrijétől aranycsillag díjat kapott a Tutti Élelmiszeripari Kft. Chai Latte tea italpora.
A márciusban rendezett „Superior Taste Award 2016” íz-megméretésen az iTQi szakmai zsűrije közel 1 300 terméket díjazott, amelyek között 6 magyarországi nyertes volt.A Tutti keleties fűszerezésű, tejes tea italporát– a látvány, az íz, az állag és az illat kategóriákban elért pontok összesítéseként – a független bírák jónak minősítették és aranycsillaggal jutalmazták.
„Harminc évvel ezelőtt fagylaltporok fejlesztésével alapoztuk meg sikeres vállalkozásunkat. Mára a hagyományos, közismert termékek mellett a különleges innovációk jellemeznek bennünket. Ilyen a legújabb,díjazott fejlesztésünk is, a gazdag indiai ízvilágú Chai Latte italpor, amellyel elsősorban az export piacokat célozzuk meg. Örvendetes, hogy a tavalyi instant Jegeskávé Italporunk három csillagja mellé egy újabb termékünk, újabb elismerésével gazdagodtunk.”– mondta Prohászka Ottó, a Tutti Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
Az iTQi – Európa egyetlen pártatlan szakmai testülete – által 2005 óta szervezett megméretésen minden terméket a saját kategóriájában jutalmaznak a bírák, szigorú érzékszervi vizsgálat során, egyéni vak kóstolás és laboratóriumi minőségvizsgálatok alapján. A zsűri 17 különböző nemzetiségű – az európai szakma élvonalába tartozó –, nemzetközi tekintélyű, köztük Michelin csillagos séfekből, bor- és italszakértőkből, sommelier-kből áll. A „Superior Taste Award díj” odaítélése során a kóstolók nem az éttermi előírásokat követik, hanem szubjektíven értékelik a termékeket. Az étel- és italszakértő ítészek a nevezett termékeket három kategóriába sorolják: az 1 arany csillag esetében 70-80% közötti értékeléssel jó, a 2 arany csillagnál 80-90% közötti értékeléssel figyelemre méltó, a 3 arany csillagnál pedig több mint 90%-os az értékelés, és kivételes a minősítése.
A díj hivatalos átadójára június 2-án, Brüsszelben kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl Magyarország
A független „Top Employers Institute” minden évben elismeri a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >