Cél a karbonsemleges tej
Az Arla útnak indította az első tejipari klímatervet az Egyesült Királyság területén, amely az SBTi által ellenőrzött célokkal rendelkezik. Ezek a tejtermelés karbonsemlegessé és fenntarthatóvá tétele.
Az éghajlati ütemterv részletesen ismerteti, hogy a tejszövetkezet hogyan teljesít a 2023-as éghajlat-politikai céljaihoz képest, feltárva, miként fogja csökkenteni a karbonkibocsátást a teljes értékláncában, beleértve gazdaságait, termelési helyszíneit és logisztikáját. Ez összhangban van a globális felmelegedés 1,5 fokon tartásához szükséges változtatásokkal. A célok elérésére irányuló stratégiájában az Arla 2025-re 100%-ban megújuló villamos energiára vált a termelőhelyeken, alternatív üzemanyagokat, például biogázt használ közlekedési és logisztikai rendszereiben, 2025-ig 100%-ban újrahasznosítható csomagolásra vált, és 2025-ig eltávolítja az összes műanyagot a márkás termékeiből. Ezenkívül zöld műtrágyákat használ majd gazdaságaiban.
– Szövetkezeti struktúránk azt jelenti, hogy az együttműködés során a 2100 brit tejgazdaságunkban azon dolgozunk, hogy megosszuk tudásunkat, és megvalósítsunk mindent, ami szükséges a még fenntarthatóbb élelmiszerek kifejlesztéséhez, amelyek továbbra is nyereséget biztosítanak gazdálkodóink számára, és ezzel együtt egy egészségesebb bolygót hoznak létre – Ben Wood, az Arla UK vezető fenntarthatósági menedzsere. //
Kapcsolódó cikkeink
Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és…
Tovább olvasom >1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű ételt adományoz az Arla és a Nestlé a FareShare-nek
Az Arla és a Nestlé együtt 1,25 millió adagnak megfelelő…
Tovább olvasom >Az M&S elnöke szerint az emberek által működtetett üzleteké a jövő
Archie Norman, az M&S elnöke szerint a brit kiskereskedő a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az előzetesen közölttel összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >