Casino Group: új concept store Párizsban
A francia Casino Group „Le4Casino” néven nyitotta meg új concept store-ját Párizsban, a Champs-Elysées-n. Az üzletben „a digitális gazdagítja és segíti a vásárló hétköznapjait”, és a Casino saját márkáinak, valamint organikus és vegán termékeknek a széles választékát kínálja, helyet ad egy csemegeüzletnek, továbbá egy diszkont bemutatóteremnek is. A vásárlóknak nem szükséges a pénztárnál bajlódniuk és az üzleten belüli interface-ek segítségével még szélesebb választékból szemezgethetnek. Az in-store élményt kiterjesztett valóságélmény fokozza tovább.
A concept store jól illusztrálja a vállalatnak állandó alkalmazkodó készségét a jövőbeli fogyasztás előrelátása és arra való reagálás érdekében egy olyan világban, ahol a fizikai és digitális csatornák immár nem válnak szét.
Kapcsolódó cikkeink
Felveszik a kesztyűt a fagyasztott márkák
Bár alaposan lehagyták a kereskedelmi márkák a gyártóiakat a fagyasztott…
Tovább olvasom >A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >