Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online szupermarket saját márkás termékei közül – ez az eddigi legmagasabb arány, de az elmúlt egy évben is átlagosan tízből hat kosárba került legalább egy ilyen termék. A Kifli.hu kínálata már közel 400 saját márkás árucikket tartalmaz, és az arány évről évre emelkedik.
A vásárlások 60 százaléka tartalmaz legalább egy saját márkás terméket, de ez az arány 2025 februárjában rekord mértékű, 77 százalék volt – derül ki a Kifli.hu adataiból. Egy tipikus Kifli-vásárló havonta 30-35 terméket helyez a kosarába, ebből jellemzően 2-3 saját márkás. Jelenleg közel 400 ilyen termék érhető el az online szupermarket kínálatában, lefedve számos kategóriát.
A saját márkás termékek aránya a Kifli.hu teljes forgalmában jelenleg 7 százalék körül alakul, az elmúlt években egyértelmű az emelkedő trend. A tulajdonos Rohlik Group más piacain szintén folyamatos a növekedés, a cégcsoport több más országban található online üzletében már kétszámjegyű arányt képviselnek ezek a termékek. A legnépszerűbb Kifli.hu-saját márkás termékek közé tartoznak a Dacello felvágottak – különösen a sonkák –, amelyek kategóriájukban is kiemelkedően teljesítenek, valamint a Miil tejtermékek.
Az elmúlt évben a kínálat több új termékkel is bővült, köztük bébiételekkel, háztartási termékekkel, valamint többféle élelmiszeripari termékkel.
A saját márkás termékek előállításakor a Kifli.hu nagy hangsúlyt fektet a minőségbiztosítási és fenntarthatósági szempontokra is. A gyártás során a jogszabályi és szigorú belső specifikációs követelmények teljesítése alapvető elvárás, a csomagolások esetében pedig, lehetőség szerint, újrahasznosítható vagy visszaváltható megoldásokat alkalmaznak.
A saját márkás kínálat számos ismert márkanév alatt érhető el. A Kifli.hu többek között prémium minőségű delikátesz termékeket (Dacello, Pappudia, Kifli delikátesz), minőségi tejtermékeket (Miil), környezettudatos babaápolási és háztartási cikkeket (Lambini, Moddia, Moddia Baby), válogatott növényi alapú élelmiszereket (Yutto), friss hal- és hústermékeket (Fjoru, Sutcha), valamint konzerveket, kávékat és állateledeleket (Kitchin, Ubomi, Pauu) kínál saját márkás formában.
Kapcsolódó cikkeink
Faültetési programot támogat a Kifli.hu
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Melyik a magyarok kedvenc fűszere?
A legnépszerűbb online szupermarket kínálatában több mint 300 különböző fűszer…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >Coccolino Wonder Wash mosógél
A Coccolino Wonder Wash megoldást kínál a felgyorsult mindennapokra: az…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >