Cantenna – a sör és a technológia házasítása
A Miller Lite az amerikai foci szezon kezdetére időzítette forradalmi újdonsága, az online sugárzott közvetítések vételére alkalmas, digitális antennával ellátott sörösdoboz, a Cantenna bevezetését.
A márka tulajdonosa a hazánkban is működő Molson Coors (Borsodi, Staropramen, PilsnerUrquell) szeptember 14-én Chicagoban, a PRNewswire oldalain tette közzé a hírt, miszerint olyan Miller Lite dobozos sörrel rukkol elő, aminek remek az íze, és a sör rajongok még nem is sejtik, mennyire szükségük van rá ebben a szezonban.
Célcsoport az előfizetés-tagadók
A Cantenna olyan egyedülálló vevőszerkezet, ami egyszerre kínál sörömöket és az amerikai foci élvezetét, a fogyasztók nappalijában. Ez a can-novation (sörösdoboz innováció) kifejezetten az online meccsnézők számára készült, akik vagy soha nem rendelkeztek Tv előfizetéssel (cord-nevers) vagy az utóbbi évekbe mondták le a fizetős szolgáltatást (cord-cutters), és a sokkal kedvezőbb árú online platformokon nézik a közvetítéseket.
A Cantenna bevezetése nagyon jól időzített, hiszen nem csak a stadionok zárták be kapuikat, de sok államban a szórakozóhelyeken való közös meccsnézést is tiltják. Nem csoda tehát, ha a közvetítéseket nézők több, mint harmada online csatlakozik. Többen fordulnak az illegális streaming linkek felé, anyagi megfontolásból. Nekik is kiváló és biztonságos megoldás a Cantenna. A terméket hirdető, humoros dal is az illegális csatornák veszélyeit figurázza ki, kiemelve a Cantenna nyújtotta megoldást.
Csak megnyerni lehet
A Cantenna bevezetést 360 fokos marketing kampány övezi, amelyben a fizetett, birtokolt és organikus média egyaránt szerepet kap. Közösségi influenszerek, hagyományos média személyiségek és műsorok is foglalkoznak a Cantenna jelenséggel.
A hozzájutás erősen korlátozott, hiszen kizárólag az 50 amerikai államban élő 21. életévét betöltött személyek regisztrálhatnak a MillerLiteCantenna.com oldalra, a nyereményjátékra. Az érdeklődők az Instagramon, Twitteren és a Facebookon is tájékozódhatnak az október 12-ig tartó, vásárláshoz nem kötött nyereményjáték részleteiről. A nyereményeket 4 szakaszban sorsolják, összesen 85 Cantenna, 43 logózott dzseki és 50 logózott hűtődoboz talál majd gazdára.
Előzmény
A technológia és a sör házasítása Michelle St. Jacques 2019 januári CMO kinevezéséhez köthető. A hölgy a Kraft Heinz-től igazolt át és lett az első női marketingvezető a söróriás élén. Kezdetektől arra törekszik, hogy az új generációkat elérje és megnyerje a digitális és nem tradícionális média csatornákon keresztül. Már 2019 júniusában piacra dobta a Cantrollert, a sörözdobozt, ami egyben videójáték kontroller is. Ez a hibrid a gamer és komikus Eric Andreval való együttműködés részét képezte.
A vállalat 2020 áprilisában sör adományokkal vidította fel az otthonragadt amerikai fogyasztókat. Azután egy lakást rendezett be a ’70-es éveket idézve, korabeli dekorációval és játékokkal, ahova a jelenből elszökhettek a szerencsések. Másokat pedig álomutazással lepett meg a vállalat, oda mehettek, amit a video chat hátterükként megjelenítettek.
A meglepetések folytatását ígéri a Molson Coors, szokatlan és felejthetetlen élményeket, ugyanakkor változatlan minőséget és ízélményt visznek a fogyasztók mindennapjaiba.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >