A Coors valóra váltja az álomutazásokat
A Coors Light pont abba az álomháttérbe juttatja el a fogyasztóit, amelyet hónapok óta bámultak, mint saját konferenciabeszélgetésük hátterét.
A Molson Coors Beverage Company (a Borsodi anyavállalata) augusztus 28-án közzétett PRNewswire sajtóbejelentésében részletezi, hogyan nyújt lehetőséget arra, hogy a személyes digitális konferenciahelyszínt valósággá változtassa és ezzel felfrissítse az elcsüggedt netezőket.
Elvágyódás otthonról
Az új normálban sokan hónapok óta a végtelen videótalálkozók és konferenciák sorát ülik végig. A felüdülést a vicces vagy csábító egyéni hátterek jelentik. Ezért a Molson Coors azt találta ki, hogy egy nyereményjátékon keresztül 5 szerencsés nyertest és párját el is juttatja ezekre a hőn vágyott álomhelyszínekre. A honlapra regisztrálók naponta 1 képet tölthetnek fel, ami őket ábrázolja, egy videóprogramban, az egyéni háttér előtt. Öten az Egyesült Államokból megnyerhetik, hogy párjukkal valóban oda jussanak. Az utazások tervezett értéke egyenként 10 000 dollár.
-Ennyi otthon töltött idő után valamennyien elcsábultunk már, hogy álmodozunk a jövőbeni utazásokról. Ez a kampány elérhetővé teszi a vágyakat, és segíthet kordában tartani az álmodozást – mondta Marcelo Proenca Pascoa, a Coors márkacsalád marketing alelnöke.
Részletek
A DDB által létrehozott reklámfilmet Noam Murro rendezte. A hirdetés augusztus 30-tól, vasárnaptól USA országosan jelenik meg, és integrált módon valósul meg a sugárzott, digitális és fizetett közösségi média mixben. A szpot forgatása teljesen biztonságos volt, a járványhelyzetben is, mégis jól mutatja, hogyan örülhetünk kis kreativitással egy kis levegőzésnek, szabadban levésnek. A Coors „Made to Chill” (Lazításra készítve) kampányba illeszkedik ez a nyereményjáték, ami nem igényel vásárlást, kizárólag az oldalon való regisztrációhoz és a megadott feltételek szerinti fotó posztolásához kötött. A képeket október 1. éjfélig lehet feltölteni. Az USA 50 államából és Columbia kerületből lehet pályázni a 21 évüket betöltött fogyasztóknak. A nyerteseket véletlenszerűen választják ki és az utazásokat 2022 június 30-ig lehet valóra váltani a játékszabályban leírtak szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Fogytán a német sörösüvegek
A német sörfőzdék arra figyelmeztetnek, hogy az emelkedő termelési költségek…
Tovább olvasom >Romlott a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban májusban
A vártnál jelentősebben romlott a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Lassult áprilisban az előző havi 41 éves csúcsról az infláció az Egyesült Államokban
A vártnál kevésbé lassult áprilisban az infláció az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matolcsy: kétéves versenyképességi programot kell indítani
Kétéves versenyképességi programot javasol a jegybank az új kormánynak a…
Tovább olvasom >Az EP jóváhagyta a globális minimális társaságiadó-kulcs bevezetését
Az Európai Parlament (EP) képviselői jóváhagyták azt az európai bizottsági…
Tovább olvasom >Negyvenévi csúcson a brit infláció
Négy évtizede nem mért ütemre gyorsult áprilisban az éves brit…
Tovább olvasom >