Burger King karácsony júliusban
A gyorsétterem lánc többcsatornás „júliusi karácsony” kampánya reményt és vidámságot csempész a vírushelyzetben elcsüggedt fogyasztók világába. Az új videóban szájmaszkot viselő vásárlók nyilatkoznak arról, mennyire szeretnének már túllépni a 2020-as év nehézségein egy boldogabb, karácsonyi hangulatú időszakba.

Floridai Burger King karácsonyi díszben, júliusban
A Marketing Dive beszámolója alapján egy floridai Burger King éttermet ténylegesen teljes karácsonyi díszbe és fénybe öltöztettek a kampány idejére. A fogyasztóknak pedig „kettőt 5 dollárért” promócióval kedveskednek, így több hamburger és wrapper válik könnyebben elérhetővé ezekben a nehéz időkben.
Vágyunk a megszokottra
A globális egészségügyi válság és a magas munkanélküliségi következtében sok fogyasztó vágyakozik a dolgok jobbra fordulására, az új „normális” eljövetelére. A Burger King új kampánya pont erre az életérzésre reagál. Az új reklám bemutatja a fogyasztók óhaját, hogy kimenekülhetnek 2020-ból, és egy olyan boldogabb időben lehetnek, mint a karácsony. A hirdetés reményt próbál nyújtani azáltal, hogy emlékezteti a nézőket: a dolgok változnak.
Közösségi csatornák
A Burger King kampány olyan közösségi médiában is feltűnik a karácsonyi témájú kampány kreatívval, mint a Facebook. Ez azért különös, mert sok nagy márka éppen mellőzi ezeket a csatornákat – akár egy széles körű bojkott részeként, akár csendesebben, mint a McDonald’s – hogy rábírják őket a gyűlöletbeszéd és a téves információk megjelentetése elleni cselekvésre. Az összefogás idején nehezen érthető a Burger King döntése.

Burger King a nagy márkák által mellőzött Facebookon
Meghökkentően környezetbarát
A Burger King másik meghökkentő videója is a közelmúltban került ki a világhálóra. Ebben gyerekek énekelnek arról, milyen negatív környezeti hatásai vannak a tehénfarmoknak, konkrétan a tehenek végbélgázának. Az oktatóvideóban egy olyan új Whopper-t reklámoznak, amelynek az alapanyagául szolgáló marhák speciális gyógynövényes diétája csökkenti a metánkibocsátást.
A Burger King értékesítése nagyot zuhant a koronavírus miatti étterem bezárások következtében. Az újranyitásokkal a gyorsétterem lánc kezd talpra állni. A „júliusi karácsony” kampány reményt és biztonságot – mindenki szájmaszkot visel a hirdetésben – sugall, hogy tovább növelje az értékesítést, amikor az USA számos részén ismét növekszik a COVID-19 fertőzöttek száma. Sok fogyasztó továbbra is vonakodik visszatérni a pandémiát megelőző tevékenységekhez, például félnek étterembe menni. A biztonságosabb átvételi módokat – drive-thru és házhozszállítás – kínáló Burger Kinget és a hasonló láncokat ezért előnyben részesítik.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >A kereskedelemben is érződik a madárinfluenza hatása
Az Egyesült Államok egyre súlyosabb tojáshiánnyal küzd, mivel a madárinfluenza…
Tovább olvasom >Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >