Bruce Willis a DieHard akkumulátor új reklámjában
Az Advanced Auto Parts vállalat 2 perces akció-rövidfilmben Bruce Willist ismét a „Die Hard” filmek híres John McClane felügyelő szerepében mutatja be. A hollywoodi legenda a vállalat DieHard akkumulátorait reklámozza.
A Business Wire hasábjain október 19-én megjelent sajtóközlemény szerint az autóalkatrészeket forgalmazó, több, mint hatezer kiskereskedelmi egységet üzemeltető Advanced Auto Parts vállalat összehozta a nagy klasszikusokat: az akciófilm „Die Hard” történetet az autóipar ikonikus DieHard márkájával.
Okos forgatókönyv, erős produkció
A reklámot a FOX “America’s Game of the Week” amerikai futball közvetítés során mutatták be, ami a nézettségi toplistát hétről hétre vezeti. Az eredeti 1988-as filmből két másik szereplő is feltűnik a képernyőn. Theot, a bűnözőt Clarence Gilyard Jr. alakítja, Argylet, a limuzin sofőrt pedig De’voreaux White személyesíti meg.
-Soha semmilyen reklámban nem szerepeltem még John McClane karakterként, de az Advanced Auto Parts ötlete, ahogy összehozta a DieHard akkumulátorokat a „Die Hard” sztorival, mindkét márkára hiteles. Okos forgatókönyv, erős produkció, szórakoztató spot. Ezt várják el a „Die Hard” rajongók. Úgy gondolom vevők lesznek a DieHard –„Die Hard” kombóra. – mondta Bruce Willis.
Az izgalmas történetben van fenyegetés, menekülés, robbanás. A végén egyértelmű, hogy McClane és a DieHard megbízható, tartós és erős.
Autóápolási hónap
A reklám a vállalat #DieHardIsBack integrált kampányának része, aminek kezdetét októberre időzítették, mert ez az Országos Autóápolási Hónap az Egyesült Államokban. Az eredetileg 2 perces rövidfilm 30 és 15 másodperces változatát angolul és spanyolul is sugározzák és a cég Facebook és Instagram oldalán is közzéteszik. A YouTube-on a teljes 2 perces rövidfilm látható. A kampány része még az erős in-store megjelenés is.
-Jön a hideg. Tudjuk, hogy ilyenkor sokan szembesülnek akkumulátor problémával. Azt szeretnénk, ha tudnák, hogy az egyetlen hely az Advanced Auto Parts, ahol a legmegbízhatóbb, legtartósabb és legerősebb akkumulátort, a DieHard márkát megkaphatják. – mondta Jason McDonell, az Advanced Auto Parts vezérigazgató helyettese és marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >Egyetemistáknak szerveztek reklámversenyt
Idén második alkalommal rendezte meg A COPYTITION a Szegedi Tudományegyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >