Bruce Willis a DieHard akkumulátor új reklámjában
Az Advanced Auto Parts vállalat 2 perces akció-rövidfilmben Bruce Willist ismét a „Die Hard” filmek híres John McClane felügyelő szerepében mutatja be. A hollywoodi legenda a vállalat DieHard akkumulátorait reklámozza.
A Business Wire hasábjain október 19-én megjelent sajtóközlemény szerint az autóalkatrészeket forgalmazó, több, mint hatezer kiskereskedelmi egységet üzemeltető Advanced Auto Parts vállalat összehozta a nagy klasszikusokat: az akciófilm „Die Hard” történetet az autóipar ikonikus DieHard márkájával.
Okos forgatókönyv, erős produkció
A reklámot a FOX “America’s Game of the Week” amerikai futball közvetítés során mutatták be, ami a nézettségi toplistát hétről hétre vezeti. Az eredeti 1988-as filmből két másik szereplő is feltűnik a képernyőn. Theot, a bűnözőt Clarence Gilyard Jr. alakítja, Argylet, a limuzin sofőrt pedig De’voreaux White személyesíti meg.
-Soha semmilyen reklámban nem szerepeltem még John McClane karakterként, de az Advanced Auto Parts ötlete, ahogy összehozta a DieHard akkumulátorokat a „Die Hard” sztorival, mindkét márkára hiteles. Okos forgatókönyv, erős produkció, szórakoztató spot. Ezt várják el a „Die Hard” rajongók. Úgy gondolom vevők lesznek a DieHard –„Die Hard” kombóra. – mondta Bruce Willis.
Az izgalmas történetben van fenyegetés, menekülés, robbanás. A végén egyértelmű, hogy McClane és a DieHard megbízható, tartós és erős.
Autóápolási hónap
A reklám a vállalat #DieHardIsBack integrált kampányának része, aminek kezdetét októberre időzítették, mert ez az Országos Autóápolási Hónap az Egyesült Államokban. Az eredetileg 2 perces rövidfilm 30 és 15 másodperces változatát angolul és spanyolul is sugározzák és a cég Facebook és Instagram oldalán is közzéteszik. A YouTube-on a teljes 2 perces rövidfilm látható. A kampány része még az erős in-store megjelenés is.
-Jön a hideg. Tudjuk, hogy ilyenkor sokan szembesülnek akkumulátor problémával. Azt szeretnénk, ha tudnák, hogy az egyetlen hely az Advanced Auto Parts, ahol a legmegbízhatóbb, legtartósabb és legerősebb akkumulátort, a DieHard márkát megkaphatják. – mondta Jason McDonell, az Advanced Auto Parts vezérigazgató helyettese és marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >